czwartek, 25 lutego 2016

Co dać na pizze

Witam, postanowilam zrobic dzisiaj domową pizze. Tylko jest problem, zaraz zrobimy zakupy, i nie wiem za bardzo co dokupic na pizze. Na razie wymyslilaser, sos pom.


Jakie dodatki moge dodać do pizzy? Mam zamiar zrobić pizze ale nie wiem jaie bym na nią dać dodatki. Jeśli macie jakieś pomysły to pisać? Czy ser dać od razu z resztą składników, czy włożyć w trakcie pieczenia, aby bardzo się nie zapiekł? A co z mozzarellą, którą daje się zaraz na ciasto - strasznie szybko sie topi, a później wysycha.


Chciałam zrobić pizzę z trzema serami i nie wiem, kiedy je nałożyć. Cel – smaczne, niezbyt wilgotne, nie za grube ciasto. Proporcje w sam raz na okrągłą blachę o średnicy ok.


Wyszło tak dobrze, że nie zdążyłem zrobić zdjęcia …może następnym razem uda mi się strzelić fotkę i dołączyć do tego wpisu (update: udało się ;) pizza z tego przepisu. Pan przy zamówieniu zapytał czy dodać sosy gratis. Czyli wymóg klientów, którzy ciapciaja ciepłą pizzę sosem czosnkowym lub keczupem. Pizze jadane we Włoszech to zawsze cienkie jak pergamin, a w środku ciasta nie. Przygotować rozczyn: drożdże rozpuścić w ciepłej wodzie, dodać łyżki mąki oraz cukier, dokładnie wymieszać i odstawić na ok.


Prosty i sprawdzony przepis na ciasto na pizzę. Po przeczytaniu tego artykułu bez problemu przygotujesz ciasto na pyszne i chrupiące pizze. W wielu domach przygotowuje się ją w zasadzie ten sam sposób i nazywa zwykle po swojemu. Fantastyczne cisto na pizze. Wyrabiałam minut ręcznie, i po tym czasie cisto miało idealną konsystencję, i idealnie odchodziło od ręki.


Piekłam minut w temperaturze 2stopni. Kupnej pizzy mówię zdecydowanie NIE. Misja kończy się po wykonaniu 10. A pizze-śmietnik też robiłam, ale mimo wszystko zdrowa była:P Udostępnij ten post.


Link to postu Udostępnij na innych stronach. Przepis na ciasto na pizzę. Mój ulubiony przepis na ciasto na domową pizzę. Ciasto z tego przepisu jest elastyczne, miękkie i łatwe do przygotowania.


Można przygotować cienki lub grubszy spód według uznania i upiec na nim pizzę z ulubionymi dodatkami. Przy robieniu sosu do pizzy ważny jest czas jego przyrządzania – trzeba mu dać ok. Pozwólmy mu odparować na bardzo wolnym ogniu. Następnie zmiksujmy sos blenderem, by łatwiej było go równomiernie rozprowadzić na pizzy. Kupiłem sobie pizze w biedronce i che dać na nią troszkę sera.


Pizza domowa jest prosta w wykonaniu. Tylko nie wiem czy od razu dać ser z zimna pizza i czekać aż się zrobi. Czy najpierw upiec pizze a potem ser żeby się nie spalił? Proszę mnie nie besztać anie się ze mnie nie śmiać.


Pani Doroto moja córka powiedziała, że to najlepsza pizza jaką jadła i pizze express może się schować. Muszę się przyznać że podczas rosniecia ciasta zapomniałam go poskładać po pierwszej godzinie ale to chyba nie wpłynęło znacząco na smak. Domowe porady Zdrowe jedzenie – na co nie dać się nabra. Użyłam mąki z waitrose.


Dania główne Ciasto na pizze. Pyszne, cienkie ciasto na pizze - chrupiące i łatwe w przygotowaniu. Jest w sam raz - też nie warto pizzy za bardzo obciążać składnikami bo wtedy tylko krawędzie będą wyrośnięte a środek będzie cieniutki.


Aby ser na pizzy był miękki i ciągnący można piec pizzę posypując połową sera, resztę dać pod koniec pieczenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty