środa, 25 maja 2016

Biała ryba w occie

Biała ryba w occie

Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Takie tam pichcenie. Dokładnie taka ryba w occie konserwowana w zalewie była u nas w domu podawana raz na jakiś czas z okazji imprez lub uroczystości. Kapusta biała i kapusta włoska.


Dodane przez Konto usunięte w: Tylko o kuchni. Dzisiaj polecam przepis na smaczną rybkę w zalewie octowej, nazywaną na Podlasiu quot;rybą w occiequot;. Jeśli mamy takiej ryby sporo, śmi Zobacz więcej.


Przepisy na temat: biała zupa na occie. Pomidory w roli głównej. O tej porze roku można jeść je od rana do wieczora: na kanapkach, w zupach, sosach i sałatkach. Eksperci podpowiadają, jak przyrządzić je najsmaczniej.


Moje ulubione danie rybne. Zupa z łososia i krewetek na ostro - Suzie25. Zaloguj się aby zapamiętywać przepisy. Tatar ze śledzia z suszonymi pomidorami. Biała ryba w zalewie octowej.


KROKIETY Z KAPUSTĄ I GRZYBAMI. Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym! Prosty przepis na klasykę - ryba w zalewie octowej to pyszna przystawka lub pomysł na kolację. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na rzepa w occie.


Co ciekawe, w zalewie octowej, której przepis jest właściwie taki sam jak tu wyczytałem plus estragon, ryba tężeje i nie rozpada się. Jest bardzo delikatna i można fileciki wyjmować z pojemnika (porcelanowego nie plastikowego) w całości. Inne ryby , które mają dużo ości też można w ten sposób robić. Gdy zalewa się zagotuje wrzucić cebulę i gotować jeszcze dwie minuty. Gotową zalewę wystudzić.


Kawałki wystudzonej i usmażonej ryby ułożyć w słoju razem z cebula z zalewy, zalać zimną zalewą. Słoiki zakręcić i odstawić w chłodne miejsce na 2-dni aby ryba się przegryzła. Artykuły na temat: surowa ryba w zalewie octowej. Jak jeść zdrowo, jak ciekawie przyrządzić rybę, jakie są nowe techniki gotowania - o tym wszystkim mówi znany kucharz, Robert Sowa. Od lutego do marca realizowany był projekt Zdrowa szkoła, czyli cykl szkoleń adresowanych do uczniów szkół.


Pstrąg w zalewie octowej - DoradcaSmaku - ten przepis cieszy się popularnością, sprawdź. Ryba nie musi być nudna! Nowalijki zazwyczaj pojawiają się w kwietniu, dlatego teraz chętnie sięgamy po produkty marynowane w occie. Czy są one jednak zdrowe i zawierają tyle samo witamin co świeże warzywa i owoce.


Pomyślałam że przygotuję rybę w occie, ale nie chciałam w ten sam sposób co zawsze, więc wymyśliłam sobie, że w pomidorowym sosie powinna być również dobra. Już jedliśmy, smak jest super, na pewno zrobię powtórkę na Wigilię. Te boro, choć mam dopiero jeden malutki słoiczek - będą na Boże Narodzenie, w weekend wyruszamy na grzyby i mam nadzieję nazbierać dużo podgrzybków i maślaków i zamarynować je w identyczny sposób. Ja do swoich dodałam pieprz kolorowy, w przepisie podaję czarny.


A w białym winku też chętnie wypróbuję. Też jadam białą kiełbasę od jakieś roku mniej więcej, wcześniej nie lubiłam, przeszkadzał mi nawet jej zapach, kiedy się gotowała. Rozcieńczonym, ale zwykłym, nie jabłkowym, winnym czy balsamico. Można jeść albo psioczyć że niezdrowe.


Wybór każdy przecież ma. Kiedyś byłam na pewnej rocznicy ślubu. Moja siostra popatrzyła na stół, a tam jak raz stał słoik ze śledziami. BIAŁA KIEŁBASA NATURRINO Z SOKOŁOWA PIECZONA Z OWOCAMI Dzisiaj mam dla was coś innego! Na zdjęciu pięknie prezentuje się biała kiełbasa pieczona z musztardą, jabłkami i śliwkami w zimowym klimacie.


Biała ryba w occie

W wersji świątecznej dodatkowo z żurawiną,. RYBA w occie Kiedy zostaje mi trochę usmażonej ryby z poprzedniego dnia, robię ją wtedy w occie. Na dni wstaw do lodówki (bądź w inne zimne miejsce). Po dwóch dniach ryba jest jest gotowa.


Spokojnie może stać nawet miesiąc. Jeśli użyjesz czerwonej cebuli, na początku będzie wyglądała bardzo dekoracyjnie, później zalewa octowa zabarwi się lekko w dolnych warstwach na fioletowo, a cebula stanie się prawie biała. Rybę pokroić na kawałki i opiec ( sól, pieprz, mąka, jajko, bułka) ostudzić. Cebulę pokroić na talarki i zeszklić na oleju także zostawić do wystygnięcia. Wodę, ocet, sól, cukier ziele i liść zagotować i także ostudzić.


W dużym garnku zagotować wodę. Na dnie umieścić lnianą ściereczkę i ułożyć słoiki. Odkręcić zakrętki (nie podnosząc do góry!) i mocno zakręcić.


Odwrócić słoiki do góry dnem. Pozostawić do wystudzenia. Przechowywać w chłodnym i ciemnym miejscu.


Biała ryba w occie

Rybe smażymy tradycyjnie obtaczaną w mące na oleju następnie na tym samym oleju lekko obsmażamy cebule w krążkach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty