wtorek, 31 maja 2016

Przepis na domowe pierniczki

Kruche, z czekoladą, z lukrem i inne. Najlepsze przepisy na pierniczki na Boże Narodzenie. Przepisy na pierniczki dla dzieci. Wspaniała ozdoba na święta Bożego Narodzenia.


Pierniczki nadają się do jedzenia zaraz po upieczeniu, ale można je również przechować w zamkniętych puszkach bardzo długo, nawet do miesięcy.

Ciasto dobrze się formuje, nie rośnie zbytnio podczas pieczenia, a wycięte formy nie odkształcają się. Pierniczki bez miodu są bardziej miękkie, dlatego łatwiej będzie je rozdrobnić i rozpuścić w aromatycznym sosie. Jeśli ma się do czynienia z twardymi piernikami, nie znaczy to więc, że nie nadają się one do jedzenia.


Nawet najlepsze pierniczki mogą wydawać się zbyt twarde. Aby ciastka pierniczki nieco zmiękły, po upieczeniu. Bożonarodzeniowych przepisów.


Dziś przepis na pierniczki znaleziony na forum cincin. Ciastka robi się w ekspresowym tempie, a w piekarniku za sprawą drożdży rosną jak oszalałe!

Pierniczki są miękkie i pulchne, dlatego można je jeść od razu po upieczeniu. Dzisiaj zapraszam po przepis na najlepsze pierniczki świąteczne! Można je zrobić w każdym momencie przed Świętami, przed samą Wigilią lub nawet trzy tygodnie wcześniej.


Na każdą okazję - Wigilię Szkolną czy do pracy, dla dzieci i znajomych. Pachnące cynamonem pyszne świąteczne pierniczki w swojej klasycznej wersji mogą być dość pracochłonne. Jednak nasz przepis wymaga jedynie kilku prostych składników oraz odrobiny czasu.


Ich przygotowanie możesz zamienić w świetną zabawę dla całej rodziny. Sprawdzony przepis na domowe pierniczki od MniamMniam. Smacznie, szybko i tanio. Gotuj razem z nami krok po kroku! Od kiedy byłam dzieckiem przygotowywałam pierniczki wraz z moją babcią.


Przyjeżdżałam do niej, siadałyśmy w kuchni i piekłyśmy, a następnie dekorowałyśmy lukrem. Pierniczki mają to siebie, że muszą „swoje odleżeć” by zmiękły i nabrały aromatu. W myśl przysłowia, że szewc bez butów chodzi, ja chyba ostatnia się za nie zabieram.


Jeśli tak jak ja w tym roku nie mieliście czasu się wcześniej zdecydować, a myślicie, że już za późno, ten przepis jest dla Was! Pierniczki można upiec nawet w Wigilię, a obiecuję, że nikt na Święta sobie zębów nie połamie ;-).

Mój przepis na domowe pierniczki jest szybki i prosty-mam lat i sama już je pieke. Miękkie pierniczki domowe. Za oknem piękna biel, a w domu unoszą się smakowite zapachy…. I choć do Świąt jeszcze troszkę czasu, w moim domu pierniczki je się i piecze cały rok.


Najpopularniejszy przepis na pierniczki na naszej stronie to PIERNICZKI JAK Z KOPERNIKA. Nie dziwię, bo piekłam je wczoraj i są fantastyczne – miękkie i pulchne – dzięki drożdżom dodanym do ciasta. Pierniczki z dodatkiem miodu również nadają się do spożycia w dniu pieczenia, jednakże są nieco twardsze. Pierniki choinkowe robi się tak samo, takie pierniczki różnią się tylko tym, że przed wypiekaniem robię w każdym z nich dziurkę.


Doskonale się tu sprawdza słomka od napoju. Szukasz inspiracji na wypieki bożonarodzeniowe? Dobrą propozycją będą pierniczki.


Odpowiednio doprawione cynamonem i zmiażdżonymi w moździerzu goździkami, na pewno przypadną do gustu fanom korzennych smaków. Możesz je podawać nie tylko na święta – równie dobrze sprawdzą się jako słodka przekąska na podwieczorek. Bożena Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Moje domowe kucharzenie.


U mnie bez polewy , ale i tak były smaczne. Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty