wtorek, 24 maja 2016

Najlepsze muffiny

Muffiny(najlepsze jakie jadłam) 1. Do miski wrzucamy składniki (maka, cukier, proszek, cukier waniliowy) 2. Mieszamy wszystko łyżką. Formę na muffinki wykładamy papierowymi papilotkami 5. Często pokazuję Wam dekorację muffinek, babeczek, cupcakes, ale żebyście nie musieli szukać, to dzisiaj najlepszy, bazowy przepis na muffiny. Jest jeszcze lepszy niż poprzedni, bo babeczki wychodzą mięciutkie i delikatne.


Do środka możecie wrzucać ulubione dodatki, a nawet za jednym razem zrobić każdą babeczkę inną. Najlepsze przepisy na mini wypieki: muffiny, muffinki, babeczki. Pieczone w formie na muffiny smaczne małe deserki, idealne na przyjęcia, imprezy, spotkania ze znajomymi jak i na dziecięce uroczystości. Wśród nich muffiny czekoladowe, marchewkowe, cytrynowe, jogurtowe, z owocami: śliwkami, malinami, porzeczkami i jagodami.


Kruche babeczki z kremem i owocami, babeczki kajmakowe i makowe. Wspaniałe, miękkie, pachnące muffiny czekoladowe. Smakują troche bananowo, trochę kokosowo, trochę czekoladowo - smaki się równoważą :).


Najlepsze muffiny

Może dlatego wciągają od. Upiekłam wspaniałe czekoladowe babeczki, jedne z najlepszych jakie jadłam. Fantastycznie smakują czekoladą i pięknie pachną. Na drugi dzień nadal świetnie smakują, są wilgotne, nie za słodkie, idealne. Na muffiny idealne, które zawsze wychodzą, nie wymagają większego wysiłku i smakują jak poezja.


U mnie znikają w ciągu paru minut po upieczeniu. Zwieńczone chrupiącą skórką i słodką kruszonką. Trudno poprzestać na jednym! Jednogłośnie okrzyknięte hitem w naszym domu.


I przez pałaszujących i przez piekących (tj. przeze mnie :D), bo przygotowanie jest tak proste, że trudno uwierzyć! Tak, budyń po raz kolejny. Dochodzę do wniosku, że robię się uzależniona. Jeśli w szafce nie mam budyniu, czuję się zagrożona.


Zawsze może mnie poratować ten domowy, jednak robiąc ciasta staram się uprościć sobie życie, jakby zrobienie muffin było strasznie skomplikowane, tym bardziej, że kiedy je robiłam w kolejce czekała jeszcze baba i budyniowiec. Kwintesencja tego, co w czekoladowych babeczkach najbardziej pożądane. Kto raz wypróbuje ten przepis, nie zastąpi go żadną inną recepturą. Czterech wyselekcjonowa Zobacz więcej. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga kuchniadokwadratu.


Najlepsze muffiny

Czytacie pewnie tytuł tego wpisu i myślicie – niemożliwe. A jednak #128521; Pamiętam, jak wymyślałam ten przepis kilka lat temu, rozpisując składniki, licząc proporcje. Miałam na celu upieczenie najlepszych czekoladowych muffinów ever. Wlasnie z czym sa waszym zdaniem najlepsze muffiny ? Przepis na muffiny z serem żółtym przyniosła ze szkoły , piekli je na zajęciach z gotowania.


Jeśli 12-latki sobie poradziły, to nie ma tutaj nic trudnego :-). Prób było wiele, jednak nigdy mi nie wyszło żadne ciasto bananowe, zazwyczaj kończyło się zakalcem. Ale Ciebie obserwuję od dawna, korzystam z przepisów, a te muffiny będą obowiązkowo pieczone przeze mnie i moja córeczkę w niedługim czasie! Ten jest połączeniem kilku i jest najlepszy pod słońcem. Przygotowanie trwa chwilkę, muffiny to przecież najszybszy do zrobienia deser, bez konieczności używania miksera.


Babeczki mają chrupiącą skórkę i są mięciutkie w środku. Zawsze łączymy składniki z mokrymi za pomocą łyżki. Pamiętajmy o ważnej zasadzie, aby robić to delikatnie i krótko, masa ma pozostać jakby grudkowata, ale oczywiście bez widocznych surowych części mąki. Mocno czekoladowe muffinki z kawalkami czekolady to klasyka wśród mini wypieków. Mało kto jest w stanie się nim oprzeć, a fani czekolady z pewnością nie przejdą obok nich obojętnie.


Zdecydowanie najlepsze muffinki czekoladowe. Powiem tak: muffiny już mi się znudziły, ostatnio piekę tylko dla gości i na wynos.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty