piątek, 8 lipca 2016

Omlet na słodko zdrowy

Omlet na słodko i nie tylko. Mamy dla Was przepis na omlet z makiem, z kakao, omlet jaglany, otrębowy z owocami oraz na omlet z jabłkiem i miodem. A może nie macie rano apetytu i jedyne co akceptujecie to coś na słodko?


Oto propozycje kolorowych, słodkich, owocowych omletów które z pewnością przypadną Wam do gustu. Pyszny, puszysty i sycący omlet to doskonały pomysł na zdrowe śniadanie! Z podanych proporcji wychodzi jeden sporych rozmiarów omlet. Zwiększając ilość składników dwukrotnie, możecie przyrządzić dwa pożywne omlety na obiad.


Koniecznie dajcie znać, czy próbowaliście już omlet owsiany na słodko. A może macie inne pomysły na lekki omlet bez mąki i mleka? Jeśli chodzi o domowy omlet na słodko, to chyba nigdy nam się nie przeje, możemy go ozdobić różnymi owocami, oraz dodatkami typu dżem, mało orzechowe czy też kakao co sprawi, że będzie miał on całkiem inny smak.


W dzisiejszym wpisie zestawiłam dla Was pysznych fit przepisów na omlet na słodko. Jak zrobić omlet na słodko. To częste pytania w mojej korespondencji z czytelnikami.


Mama nauczyła mnie jak zrobić omlet na słodko. Jadło się go u nas w domu z dżemem, powidłami lub roztopioną czekoladą. Czyli biszkopt z patelni :-) Dobry na weekendowe śniadanie lub szybki podwieczorek dla dzieci. Dokładnie mieszamy, aby wszystkie składniki się połączyły.


Omlet na słodko zdrowy

Następnie dodajemy miód lub inny słodzik (w wersji na słodko) lub zioła (w wersji wytrawnej). Aby omlet był zdrowy musi zawierać zioła ( przyprawy naturalne), warzywa. Kiedyś mamy i babcie często robiły omlet biszkoptowy, teraz jakoś rzadziej się go zjada.


Jeśli tak, jak ja unikacie tłuszczu, glutenu to sprawa się komplikuje. Można przygotować omlet na słodko jak i na słono. Bardzo szybko się go przygotowuje i można dodać do niego ulubione dodatki: szynkę, ser, paprykę. Aby uzyskań puszystą konsystencję omletu, ubija się całe jaja z dodatkiem niewielkiej ilości mleka, śmietanki a nawet wody, chodzi o to aby ubijając wprowadzić do masy. Dzisiejszy omlet wyjątkowo będzie na słodko.


Już nie raz, nie dwa, podawałam Wam na niego przepis na instagramie, ale dobrze, żeby miał on również swoje miejsce, w blogowej zakładce kulinarnej. Mam nadzieję, że Wam posmakuje. Ostatnio przeczytałam gdzieś dyskusję o tym, że to wszystko co zdrowe na tych instagramowych fotach, to.


Może być podawany zarówno na słono jak i na słodko. Poniżej, przedstawiamy przepis na omlet z dodatkiem ulubionych owoców lub warzyw. To czy zdecydujecie się na wersje z owocami lub warzywami zależy od was, smacznego! Jest puszysty, sycący i po prostu pyszny. Lista składników na omlety: - jajka - łyżek płatków owsianych.


W weekendy mogę poświęcić więcej czasu na przygotowanie śniadania i stawiam wtedy na bardziej wymyślne dania. Jednym z takich dań są omlety na słodko. Przepisów na omlet w słodkiej wersji jest sporo.


Wybieram prostą i sprawdzoną recepturę. Zobaczcie moje sposoby na omlet idealny. Kiedyś mi wmawiano, że omlet musi zawierać mąkę i ser żółty aby utrzymać wszystkie jego składniki w zwartej formie. Ten słodki omlet z owocami to jedno z szybkich śniadań. Przypomina on miękki, smaczny naleśnik, ale jest go łatwiej zrobić.


Jajka, odrobina mleka i owoce. Dolewamy sos sojowy i mieszamy (nie ubijamy). OMLET SOJOWY Z WARZYWAMI. Patelnię smarujemy cienką warstwą oleju. Na rozgrzaną patelnię wylewamy cienką warstwę masy i smażymy na małym ogniu.


Gdy omlet się zetnie, wykładamy na połowę warzywa i pokruszoną fetę. Dodaje energii, ale także doskonale smakuje. Podzieliłam się sekretem na moje kulinarne dzieła z Instagrama. W międzyczasie na patelnię wlewamy małą łyżeczkę oleju kokosowego.


Masę wlewamy na patelnię zostawiamy na około minuty, przekręcamy na drugą stronę na około minutę i fit omlet gotowy. Polecamy go w wersji z masłem orzechowym. Całość naprawdę nie zajmie wam dłużej niż minut. Puszysty omlet na słodko towarzyszy mi od dzieciństwa.


Przygotowywała mi go moja mama, teraz ja według jej przepisu, przygotowuję go mojemu synkowi, który go uwielbia. A jeszcze jak posmaruję nutellą, mógłby nie żywić się niczym innym. No ale wiadomo, co za dużo to niezdrowo! Dodać mąkę, sodę, sól i ew.


Zdrowy i dietetyczny omlet z bananem i syropem klonowym Witajcie! Dzisiaj przepis na śniadanie, które wczoraj przygotowałam na piękny początek nowego lepszego życia! Szybkie , proste i smaczne śniadanko z jagodowym sosem, a może być również innymi sezonowymi owocami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty