środa, 1 marca 2017

Biszkopt doskonały

Większość z nas ma swój przepis na świetny biszkopt. Ja właśnie taki mam i chętnie się z wami nim dziś podzielę :) Jest mięciutki, delikatny i co najważniejsze zawsze się udaje. Jeszcze nigdy mnie nie zawiódł. W przepisie nie ma proszku do pieczenia.


Wiele pań domu uważa, że upieczenie biszkoptu to prawdziwa sztuka. Często idą więc na łatwiznę i kupują gotowe blaty. Jednak nic nie zastąpi zapachu i smaku domowego biszkoptu. Owszem, bywa on kapryśny i lubi. Nie znam lepszego przepisu na biszkopt.


Próbowałam wielu, ale ten jest absolutnie doskonały. Wystarczy trzymać się ogólnie przyjętych reguł jego przyrządzania, a na bank wyjdzie nam biszkopt dokładnie taki, jak nam się wymarzył. Wprawdzie święta już minęły, ale taki przepis zawsze się przyda, zwłaszcza że karnawał przed nami i pewnie jeszcze nie jeden tort makowy. Początkowo biszkopt mnie przerażał. Bałam się, że się nie uda.


Czytałam, że trzeba go mieszać w jedną stronę, bo inaczej jak nic nie wyjdzie (i to w prawą, bo kręcenie w lewą gwarantuje sromotną porażkę), że najlepiej z impetem rzucić nim o ziemię, że trzeba przetestować średnio przepisów, żeby znaleźć ten idealny. Prezentuję biszkopt, który można nazwać idealnym. Jest puszysty, wysoki i prosty - co jest niewątpliwym atutem przy krojeniu go na tort.


Rośnie bez proszku do pieczenia. Cała tajemnica tego cuda tkwi w. Tort zrobiony w domu daje dużo satysfakcji, a do tego wiesz co jesz. Wydaje ci się to trudne? Podstawą jest udany biszkopt. Potem tylko kroisz, przekładasz i ozdabiasz.


Biszkopt doskonały

Wedle życzenia, smaku i koloru. Mam dla Was biszkopt, który na pewno wam się uda. Najlepiej nie wyjmować go od razu - przez około minut powinien pozostać w otwartym piekarniku. W przypadku biszkoptu rzucanego zrób podobnie.


Do całkowitego ostygnięcia najlepiej odłożyć na całą noc. Doskonały przepis, wyszedł mi fantastyczny biszkopt a na dodatek robiłam pierwszy raz w życiu tort. Ja taka noga do ciast, wszystkie zakalec albo nie wyrośnięte twarde stwory :) Ale ten dosłownie wisienka na torcie:) dziękuję za ten przepis. Idealny przepis na biszkopt ! Robię tort urodzinowy dla teścia i pomyslalam o jednej warstwie o kokosowym smaku.


Biszkopt doskonały

Wymyśliłam sobie wafelki princesse pokruszone w malakserze Plus roztopioną białe. Nie trzeba go wcale rzucać na podłogę, jak wielu to czyni z Was, nie wiem skąd taki pomysł ? Dodane przez Konto usunięte w: Tylko o kuchni. Puszysty (ale nie suchy), delikatny, idealnie płaski, po prostu wspaniała baza do ciast z kremem, tortów, placków z galaretką Zobacz więcej.


Magda1Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Smakowite Dania. Niezawodny i najlepszy przepis na domowy biszkopt do tortu. Jak upiec idealny biszkopt do tortu. Puszysty (ale nie suchy), delikatny, idealnie płaski, po prostu wspaniała baza do ciast z kremem, tortów, placków z galaretką i owocami. Krótko mówiąc biszkopt jest rewelacyjny i to bez proszku do pieczenia!


Biszkopt, który zawsze się udaje. Jest idealny do rolad (łatwy w rolowaniu), ale też niezastąpiony w tortach (tych jednostopniowych lub po prostu trzeba upiec trzy spody oddzielnie). Najlepszy z najlepszych – biszkopt błyskawiczny.


Jeśli szukacie typowego biszkoptu do tortu, to polecam przepis na biszkoptowe spody. Szczególnie wtedy, gdy muszę upiec szybko kilka spodów. Czas na kolejną tajemnicę biszkoptu, który nie opada.


Po wyjęciu z piekarnika, choć może to zabrzmieć kontrowersyjnie, tortownicę z ciastem należy w kontrolowany sposób upuścić na podłogę z wysokości około pół metra.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty