wtorek, 14 marca 2017

Gofry ziemniaczane z gulaszem

Miałam nie pokazywać przepisu na gofry ziemniaczane, ale doszłam do wniosku, że może ktoś go nie zna. Gofry ziemniaczane robię wtedy, gdy mam ochotę na placki ziemniaczane chrupiące i pyszne ale o niskiej zawartości tłuszczu. W kuchni nie ma zasad ani sztywnych reguł, do których trzeba się stosować.


Pomimo że gofry zazwyczaj kojarzą nam się z masą bitej śmietany i owocami, to nie oznaczy, że wytrawne gofry ziemniaczane nie mają racji bytu! Podałam je z gulaszem mięsno-warzywnym, parmezanem i kurkami. Gofry wyszły idealne, szok, nie sądziłam że wogle wyjdą. Robiłam z cukinią, czyli składniki przepisu X pół na pół mąka orkiszowa i pszenna, ziemniaki i cukinia starta na małych oczkach tarki jarzynówki.


Dodałam posiekaną natkę i koperek, odrobinę majeranku i pieprzu. Po upieczeniu gniaz nakładamy na nie gorący gulasz. Gniazda ziemniaczane z gulaszem podajemy na gorąco.


Gofrownica użyta do poprzedniego przepisu (gofry z jabłkiem) dała mi pomysł na placki ziemniaczane upieczone przy jej użyciu. To właśnie z tego powodu osoby na diecie, dbające o linię i osoby z problemami trawiennymi zmuszone są zrezygnować z nich, ale czy na pewno? Jeśli jednak chcesz popisać się swoimi kulinarnymi umiejętnościami, serwuj złociste placuszki w towarzystwie wyśmienitego, paprykowo-mięsnego gulaszu.


Placki ziemniaczane podawać można na wiele sposobów – z kwaśną, gęstą śmietaną, sosem grzybowym, a także posypane cukrem. Wymieszaj z ziemniakami, dodaj mąkę i jajko. Z masy smaż cienkie placki na mocno rozgrzanej patelni. Zjedz od razu – najlepiej smakuję ze śmietaną lub z gulaszem. W garnku o grubym dnie rozgrzej olej, przysmaż mięso partiami, wyciągnij z garnka.


Gulasz: mięso kroimy w niedużą kostkę, doprawiamy papryką i obsmażamy na odrobinie oleju. Płyn w gulaszu “zredukowałam” i nie zagęszczałam mąką (był odpowiednio gęsty). Po odstaniu zlałam sok, a skrobię z ziemniaków dodałam do masy ziemniaczanej.


Przepisy z kategorii placki po węgiersku z gulaszem. Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy. I nie ważne, czy są to placki ziemniaczane po węgiersku, placek po myśliwsku, po zbójnicku czy jadło drwala, wszystkie są przepyszne. Dodane przez gosiaw: Tylko o kuchni.


Odpowiedzi było baaaardzo dużo, lecz te które najczęściej się powtarzały to byłą wersja z cukrem, ze śmietaną oraz gulaszem. Pokazanie placków ziemniaczanych z cukrem na filmiku byłoby za proste, więc przygotowałam dla Was świetny przepis na placek po węgiersku z gulaszem wołowym. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga piekielna kuchnia Izabelli. Nieco inna odmiana standardowych placków ziemniaczanych min łatwe tanie. Dania główne Gryczane placki z tuńczykiem.


Złociste i chrupiące placki ziemniaczane z lekko pikantnym gulaszem drobiowym. Danie pożywne, kaloryczne ale też i bardzo smaczne. Ja bym mogła jeść co najmniej raz w tygodniu.


Wzbogaci go smak dojrzałych, dojrzewających w słońcu owoców w napoju Tymbark Jabłko gruszka. Chrupiące placki ziemniaczane z sosem i śmietaną to dokonały pomysł na posiłek o każdej porze roku. Dzisiaj zapraszam Was na pyszne placki ziemniaczane podane z mięsnym sosem.


Zrobiłam je wczoraj na obiad. Mamy blisko okolice, gdzie można spacerować bez końca. Rano po zjedzeniu śniadania i wypiciu kawki postanowiliśmy się wybrać na długi spacer.


Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na gofry ziemniaczane. Odstaw patelnię na bok, by lekko ostygła. Cebula powinna się zeszklić i lekko zarumienić. Ugotowane ziemniaki (mogą być z resztek z obiadu, z dnia poprzedniego) zmiel w maszynce, przepość przez praskę lub ugnieć tłuczkiem do puree.


Dodaj mąkę, surowe jajka, oraz. Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym! Strona wykorzystuje pliki cookies które są zapisywane na komputerze Użtkownika. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Otóż przepis jest standardowy na ciasto, natomiast po 1. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym.


Zobacz jak zrobić smaczne złociste placki ziemniaczane - przepis i film wideo. Przepis na placki ziemniaczane błyskawiczne z blendera, z cebulą i czosnkiem. Uwielbiam placki zmieniaczane, ale u mnie w domu zawsze jadło się je z gulaszem ( i to koniecznie z szynki!!), zaś mój mężczyzna nauczony z domu, że. Niedawano podawałam przepis - jako propozycję śniadaniową - na pieczony placek ziemniaczany z jajkami i chili.


Sposób przygotowania: Placki dyniowo- ziemniaczane z gulaszem ETAP Mięso dusimy do momentu jak będzie miękkie GULASZ:Mięso oczyszczamy i kroimy w kostkę około 2-cm. Cebule obieramy, kroimy w piórka i rumienimy na oleju. W zapiekance z gulaszem i warzywami najlepiej poradzą sobie ziemniaki mączyste – zawierają więcej skrobi, tworząc lepszą konsystencję dania. Nauka nie pójdzie w las! Efekt – najlepsza ziemniaczana zapiekanka z gulaszem i warzywami.


Pyszne, szybkie i co najważniejsze tanie min średnie przystępne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty