piątek, 10 marca 2017

Co mozna dodac do omleta

Jak zrobić omlet Jak zrobić omlet, taki klasyczny omlet z jajek? Jakie dodatki można dodać jeszcze do omleta oprócz sera i pomidorów? Wiem, że można jeszcze dodać cebulę, szynkę, kiełbasę ale tych składników akurat nie lubię. Chodzi mi raczej o takie proste składniki. Wielu fermentatorów uważa, że kisić i fermentować można WSZYSTKO, dlaczego zatem cebula miałaby być wyjątkiem?


Odp: z czym mozna jesc omlet, pomijając drzem. Omlet na słono, szybko co mozna do niego dodać? Co mozna dodac do omleta na słono? Frittata to rodzaj omleta, który moze tez byc przygotowany w piekarniku.


Lubie taka wersje, gdyz wydaje mi sie bardziej soczysta. Moja fittata sklada sie z pomidorów, dymki i swiezych ziól. Dla bardziej miesozernych mozna dodac szynke lub inna wedline. Przedwczoraj odkryłam, że istnieje coś takiego jak OMLET. Okropnie mi posmakował i zawitał jako moja kolacja na ostatnie dni.


Nie wiem jednak z czym go jeść. Próbowałam z szynką - dobry. To pytanie ma już najlepszą odpowiedź, jeśli znasz lepszą możesz ją dodać. Przepis na dobry białkowy omlet.


Ostatnio zacząłem eksperymentować w kuchni. Jestem obecnie na redukcji tkanki tłuszczowej i ciężko myśle na temat śniadania. Jak wiadomo sniadanie jest bardzo ważne więc chciałbym zapytać czy ma ktoś dobry przepis na Omlet białkowy obecnie robie go tak: -białka jajek -żóltka -sól. Mam pytanie do pani Izy: Jestem na redukcji wagi od kilku dni:) Dzisiaj na obiad zjadłam takiego omleta, z tym, że bez dodatku tłuszczu (smażyłam na teflonie) z dodatkiem warzyw.


Tak się zastanawiam, czy przy diecie jest jakaś różnica, jeśli będę jadła jajka w takiej właśnie formie, czy lepiej gotowane? Najlepiej zmiksowac platki owsiane i dodac cale jajka. Bialka tez moga byc jak masz inne zrodla tluszczy,ale taka ilosc to chyba za duzo. Oczywiscie bez serka wiejskiego? Nigdy nie robilam jeszcze z niego omleta ,ale ogolnie nie widze w nim nic zlego.


Kasza manna oprócz samodzielnego posiłku świetnie sprawdza się jako dodatek. Można jej użyć do zagęszczenia sosów lub zup. W Internecie można znaleźć mnóstwo przepisów na ciasto z kaszy manny.


Jesli robiony dla dzieci mozna dodac odrobine cukru waniliowego lub podac z owocami lub dzemem. Zgodnie z Waszym życzeniem, kolejne danie jarskie, a w dodatku szybkie. Omlet warzywny, idealny na kolację i mniejszy obiad.


To taki troszkę omlet, troszkę naleśnik, bo z jednej strony nie jest zawijany, a z drugiej nie jest zbyt gruby, jak zwykłe omlety. Sądzę jednak, że chyba bliżej mu do omleta niż naleśnika. Wiosną smakuje najbardziej. Poza podstawowym przepisem na wykonanie bazy jajecznej, daje pole do nieskończonych pomysłów na wypełnienie go smakiem. Delikatny, prosty do zrobienia, gotowy w ciągu min.


Charakteru nabiera, w zależności od tego, czym wypełnimy. Omleta mozesz robić sobie bez z platkami owsianymi , rodzynkami, zurawiną. Jest wiele dodatkow ktore mozna by bylo dodac.


Ja jeszcze pomidora dorzucam, szynke, cebule, czosnek #128578;. Temat zbiorczy z propozycjami omletów. Zaczyna się okres masówek, szkół, a omlet to doskonały posiłek na dzień dobry.


Nieskończone warianty zarówno na słodko jak i wytrawnie sprawią, że nie będziecie chcieli już innego śniadania, a każdego wieczora będziecie z radością myśleć o posiłku po przebudzeniu nazajutrz. Dieta: Mam problem , nie chce ciagle jesc tego samego , czym moge zastapic piers z kurczaka i tunczyka ? W duzej misce ubijamy bialka. W innej misce mieszamy żółtka, przesianą mąke i kakao.


Puszysty omlet owocowy, to proste i szybkie danie zarówno na śniadanie, podwieczorek czy kolacje. Zastanawiające jest jak bardzo potrafią zmienić się smaki. Kiedyś potrafiłam jednorazowo wrąbać bez oporu tabliczkę czekolady, dziś już nie jestem w stanie powtarzać tego wyczynu.


Mąkę pszenną trudno zastąpić w kuchni. Naleśniki pszenne doskonale się smażą i wyśmienicie smakują. Ciasto drożdżowe i bułeczki maślane rozpływają się w ustach, a jeszcze ciepła bagietka posmarowana masłem lub dżemem to wymarzone śniadanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty