wtorek, 14 marca 2017

Szybkie pierniki miekkie

Przede wszystkim to nie są szybkie pierniczki, a ekspresowe. Wszystko się robi w jednej misce, miesza, wyrabia, wałkuje, wykrawa i piecze i voila! Całość w zależności od ilości ciasta, a więc i ciasteczek to max godzina.


Nie zdążą dobrze wyjść z piekarnika a już znikają! A tak na serio, świetne są. Zastanawiało mnie nie wyrastanie zaczynu drożdżowego ani ciasta, ale moje obawy były niesłuszne bo wyszły tak pyszne, że musiałam chować przed moimi maludami bo wszystkie by wpałaszowały, a nawet polukrowane jeszcze nie były!


Szybkie i miękkie pierniczki W tym roku zagapiłam się i nie zrobiłam pierniczków dużo wcześniej przed świętami, aby miały czas zmięknąć. Postanowiłam więc znaleźć przepis na pierniczki, które od razu Zobacz więcej. Najlepszy przepis na pierniczki świąteczne, które są nie tylko łatwe w przygotowaniu, ale miękkie od razu po upieczeniu.


Nie potrzebują leżakowania. Pierniczki są bardzo szybkie i łatwe do zrobienia. W garnku rozpuszczamy mió masło i wsypujemy przyprawę do piernika. Nie dodawajcie jej więcej, bo pierniki będą zbyt aromatyczne.


Odstawiamy, aby lekko przestygło. Do rozpuszczonego miodu dodajemy jajka, mieszamy. Zawsze z niecierpliwością czekałam, aż zmiękną lub też jadłam jeszcze ciepłe z piekarnika. Ich wielką zaletą jest fakt, iż nie trzeba na nie czekać, aż zmiękną, bo nie są twarde. Jak je przygotować, aby były naprawdę smaczne?


Odpowiedź na to pytanie. Gdyby stwardniały, wystarczy pozostawić je na noc lub dobę na kratce kuchennej, a gdy wchłoną wilgoć z powietrza to zmiękną. Jeśli szukasz przepisu na miękkie pierniczki, takie które będziesz mógł jeść od razu po upieczeniu – to jest przepis dla Ciebie. Zwłaszcza jeśli o takich pierniczkach marzysz nie tylko Ty, ale też stadko małych pomocników, którzy nijak nie mogą zrozumieć dlaczego tego co z wielkim entuzjazmem wycinali nie mogą od razu pożreć lub chociaż udekorować (i pożreć ;)).


Pierniki obowiązkowo muszą znaleźć się wśród smakołyków świątecznych, ciekawie ozdobione będą wspaniałą ozdobą stołu. Te pierniki od razu po upieczeniu są miękkie, pachnące i obłędnie puszyste! Robi się je szybko, Zobacz więcej. Pieczemy pierniki na środkowej półce w piekarniku rozgrzanym do 1⁰C, grzanie góra-dół, bez termoobiegu przez 9-minut (dopasujcie czas do ich wielkości, mniejszym pierniczkom wystarczy krótsze pieczenie).


Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Jolka w kuchni. Upieczone pierniczki studzimy i dekorujemy bardzo prostym, cienkim lukrem. Ekspresowe w przygotowaniu, miękkie i pulchne pierniki. Z ciastem łatwo się współpracuje, drożdże nie są wcale wyczuwane. Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym!


Każdego dnia podsuniemy Ci sposób na smaczny i oryginalny posiłek. Sprawdź nasze najlepsze przepisy! Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy. Przepisy z kategorii miękkie pierniczki. Dzien dobry, czy zna Pani przepis na naprawde twarde pierniki takie zeby nie pospadaly mi z choinki?


W poprzednim roku robilam z innego przepisu i szkoda mi bylo gdy widzialam jak co chwila moje pieknie lukrowane pierniki upadaja na podloge. Poznaj przepis na miękkie pierniczki – idealne do kosztowania od razu po upieczeniu! Możesz je ozdobić słodką polewą z lukru lub czekolady, a także użyć dowolnej posypki. Miękkie pierniczki rozpływają się w ustach.


Wszystkie składniki dobrze wymieszać ze sobą, wyrobić szybko ale dokładnie rękami. Z masy uformować kulę, owinąć w folię spożywczą i schłodzić w lodówce minut, aby ciasto stwardniało i dało się rozwałkować. Dziś pieczemy szybkie pierniczki świąteczne. Piekę je od lat, a właściwie dopiekam, bo zwykle w okolicy świąt zapasy pierniczków mocno się kurczą.


Witam Kochani Karnawał w pełni, więc dziś coś w tym klimacie. Coś pulchnego, słodkiego :) Chcę Wam przedstawić rewelacyjny przepis. Tym razem ekspresowe pierniczki, szybkie w przygotowaniu i do szybkiej konsumpcji, więc można je zrobić tuż przed Wigilią. Dostałam go kiedyś od dziewczyny z sieci, zwanej Potworową Mamą(pozdrawiam serdecznie). To był mój pierwszy przepis i pozostałam mu wierna do dzisiaj, bo są to tak pyszne i miękkie pierniki, że znikają w mgnieniu oka, a ja musze co chwilę piec kolejne partie.


Pyszne, puszyste i miękkie pierniczki przygotowane z ciasta leżakującego przez jeden tydzień. Podczas leżakowania ciasto nabiera aromatu i odpowiedniej konsystencji. Piekłam już pierniczki z marmoladą (pyszne!) , a teraz postanowiłam , że wypróbuję jakiś szybki przepis na cienkie pierniczki ozdobne. To , czego szukałam , znalazłam na forum CinCin.


Szybkie pierniki miekkie

Pierniki są rzeczywiście szybkie i proste do zrobienia (pomijam samo ozdabianie , bo to już inna bajka).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty