środa, 1 listopada 2017

Chatka z piernika przepis

Mój domek z piernika nie jest przeznaczony do jedzenia, służy jedynie do dekoracji. Witam, już kilka razy korzystałam z tego przepisu. W tym roku chatka wygląda tak:.


Oto mój pierwszy dom z piernika. Zrobiłem go w zeszłym roku z ciasta na piernik staropolski dojrzewający. Dekoracja własnego pomysłu. Nie wyposażyłem domu w komin gdyż posiada on centralne miejskie ogrzewanie #128521; a tak naprawdę to zrobiłem dom ciut za duży i strasznie ciężko było go skleić gdyż ściany były za ciężkie. Domek z piernika to idealny wypiek na święta Bożego Narodzenia.


Domek złożony jest z ciasta piernikowego, udekorowany lukrem królewskim i słodkościami. Gdybym wiedziała, że moje dzieci będą, aż tak zachwycone tym domkiem już dawno bym go zrobiła :) Z początku bały się go nawet dotknąć, tylko podziwiały. Wspaniała zabawa dla najmłodszych.


Chatka z piernika przepis

Szablon wyciąć i przykładać do ciasta. Składniki: mąka pszenna, masło, cukier puder, mió przyprawa korzenna, kakao, lukier biały, dowolne słodycze do dekoracji. Z reszty ciasta można zrobic podstawkę.


Po upieczeniu rozpuścić cukier na karmel i nim szybko sklejac poszczególne części (bardzo szybko wysycha). Nie wiesz jak zrobić domek z piernika, który zachwyci bliskich podczas świąt Bożego Narodzenia? Tutaj znajdziesz przepis na ciasto i pomocne wskazówki. Jak zrobić domek z piernika?


Chatka z piernika przepis

Przygotowanie dania chatka z piernika Do garnuszka włożyć margarynę, cukier, miód lub golden syrup. Podgrzać, do rozpuszczenia cukru i masła, mieszając od czasu do czasu. Zdjąć z palnika, lekko przestudzić (ale może wciąż być ciepłe).


Do misy miksera wsypać mąkę, sodę, przyprawy, wymieszać. Dach i podłogę wyciąć z cieńszego piernika, ściany z grubszego. Wyciąć okna i drzwi, z resztek można zrobić komin i płot.


Cukier puder wymieszać z so­kiem z cytryny oraz białkami i wymieszać lukier, którym skle­jać poszczególne części chatki i przykleić ciasteczka na dachu. Może być jako przystrojenie świątecznego stołu. Chatka z piernika Dziś mam pomysł dla ludzi cierpliwych, mających odrobinkę czasu i dużo chęci.


U mnie jest to wersja jadalna, więc prawdopodobnie zaraz po świętach zostanie zjedzony przez. Robienie różnych rzeczy z piernika jest świetną zabawą. Z piernika możemy zrobić przeróżne ludziki, domki, chatki jak również lampiony i wiele innych rzeczy.


Od naszej wyobraźni zależy czym zaskoczymy swoją. Wygląda po prostu przepięknie, że żal będzie ją zjeść. Wykonanie chatki wymaga czasu i dokładności, ale jest to konstrukcja, z którą poradzą sobie nawet bez wielkiej wprawy w wypiekach.


Lista przepisów na chatka z piernika z polskich blogów kulinarnych. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! Przygotowanie chatki z piernika musimy rozpocząć od dobrania właściwego szablonu, który zadecyduje o finalnym kształcie chatki. Ja miałam zamierzony cel, nie domek-chatka. Znalazłam w internecie szablon, który bardzo mi odpowiadał znajduje się tu klik Odpowiednio go powiększyłam, i wykorzystałam tylko szablon na front,ściany, dach.


Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Sprawdź też pozostałe przepisy i inspiracje kulinarne na Delektujemy.


Wedle uznania: teraz można z kilku gwiazdek anyżu skleić choinkę, następnie przykleić ją do piernikowego podłoża przed domkiem. Możemy też zanużyć końcówki lasek cynamonu w karmelu i uformować z nich płotek ( poprzeczne belki zrobimy z cienkich gałązek i brązowej nitki). Teraz trzeba przgotować śnieg z gęstego białogo lukru. Już w zeszłym roku zalała mnie fala pytań o to, jak zrobić domek z piernika. Było mnóstwo próśb o szablon i filmik, postanowiłam więc je dla Was przygotować #128578; Przepis na ciasto i lukier znajdziecie tutaj KLIK, a filmik tu: KLIK.


Chatka z piernika przepis

W szablonie znajdziecie wszystkie ściany i dach. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na chatka z piernika. Możesz zrobić swój własny domek piernikowy - jadalny, to piękna dekoracja na Święta!


Mąkę przesiewamy łączymy z sodą i przyprawą do piernika, miód o ile jest stały rozpuszczamy i studzimy, chłodny dodajemy do mąki. Krok 4: Składamy elementy domku z piernika. Na suchą patelnię wsypujemy cukier. Nie mieszamy, czekamy, aż się rozpuści. Upieczone elementy możemy przyciąć, żeby lepiej do siebie pasowały.


Elementy sklejamy ze sobą za pomocą powstałego karmelu. Zobacz, jak ozdobić świąteczny domek z piernika! Stopień trudności Średnio trudny Składniki: PIERNIK: pół szklanki miodu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty