czwartek, 2 listopada 2017

Miękkie pierniczki moje wypieki

Miękkie pierniczki moje wypieki

Bożonarodzeniowych przepisów. Dziś przepis na pierniczki znaleziony na forum cincin. Ciastka robi się w ekspresowym tempie, a w piekarniku za sprawą drożdży rosną jak oszalałe! U mnie zadecydowało to, że bardzo zasmakowały rodzince.


Miękkie pierniczki moje wypieki

Te grubsze są pulchniutkie i miękkie, tata uwielbia zajadać się nimi wraz z mlekiem. Pyszne, puszyste i miękkie pierniczki przygotowane z ciasta leżakującego przez jeden tydzień. Podczas leżakowania ciasto nabiera aromatu i odpowiedniej konsystencji. Piekę właśnie w tym momecie, cieszę sie ze znalazlam szybki i tani przepis na miękkie piernczki.


Czas przedświąteczny to gorączka zakupów , prezentow i wypieków. Zycze szczęśliwych i zdrowych Świąt! Gdyby stwardniały, wystarczy pozostawić je na noc lub dobę na kratce kuchennej, a gdy wchłoną wilgoć z powietrza to zmiękną. Pierniczki Pani Joli to strzał w dziesiątkę. Do pierniczków można dodać posiekane orzechy włoskie, dla wzbogacenia smaku lub zrobić gładkie pierniczki bez ich dodatku.


Specjalnie na życzenie jednej z moich czytelniczek dziś przepis na miękkie pierniczki :) Takie od razu do zjedzenia przy kawie. Po inne korzenne wypieki zapraszam Was do Świątecznego spisu ciast. Miękkie pierniczki z melasą Miękkie pierniczki do zrobienia z dziećmi. Proste, mega szybkie, lekko chrupiące, a jednocześnie miękkie w środku – i to od razu po upieczeniu.


Nie trzeba czekać aż zmiękną. Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy. Przepisy z kategorii miękkie pierniczki. Najpopularniejszy przepis na pierniczki na naszej stronie to PIERNICZKI JAK Z KOPERNIKA. Nie dziwię, bo piekłam je wczoraj i są fantastyczne – miękkie i pulchne – dzięki drożdżom dodanym do ciasta.


Te miękkie można jeść i dekorować od razu. Twardsze można przygotować wcześniej i odłożyć do zamkniętego pojemnika. Gdy zmiękną, można je dowolnie udekorować. Aby pierniczki powiesić na choince, robimy w nich dziurki (zaraz po upieczeniu, np. słomką). Dostałam go kiedyś od dziewczyny z sieci, zwanej Potworową Mamą(pozdrawiam serdecznie).


To był mój pierwszy przepis i pozostałam mu wierna do dzisiaj, bo są to tak pyszne i miękkie pierniki, że znikają w mgnieniu oka, a ja musze co chwilę piec kolejne partie. MIĘKKIE PIERNICZKI ŚWIĄTECZNE, przepis z kategorii Słodkie wypieki. Dalej trochę się lepiło, więc podsypałam mąki (dość sporo), a mimo to pierniczki są miękkie i puszyste (pierwsze aż tak nie wyrosły, ale późniejsze już pięknie – nie rozwałkowywałam ciasta aż tak cieniutko jak na zdjęciu, tak mniej więcej na mm).


Oto moja propozycja na świąteczne pierniczki. U nas w zeszłym roku ten przepis sprawdził się świetnie. Wykrawaj foremkami dowolne kształty i układaj pierniczki na blasze, wyłożonej papierem do pieczenia.


Pamiętaj, żeby nie układać ich zbyt blisko siebie, bo pierniczki podczas pieczenia urosną. Nagrzej piekarnik do 1st. C i piecz pierniki przez ok.


Przygotuj lukier: w makutrze utrzyj białko z cukrem pudrem. Strasznie się bałam tego, czy pierniki wyjdą miękkie. No i jest, udało mi się!


Po kilku próbach mogę się z Wami podzielić tym przepisem. Te pierniczki pokochacie (mam nadzieję #128578; ) Pyszne i miękkie pierniczki bezglutenowe. Jeśli użyjecie miodu sztucznego lub syropu roślinnego to są również wegańskie #128578; Mleka i jajek w nich nie ma. Jeśli szukasz przepisu na miękkie pierniczki, takie które będziesz mógł jeść od razu po upieczeniu – to jest przepis dla Ciebie. Zwłaszcza jeśli o takich pierniczkach marzysz nie tylko Ty, ale też stadko małych pomocników, którzy nijak nie mogą zrozumieć dlaczego tego co z wielkim entuzjazmem wycinali nie mogą od razu pożreć lub chociaż udekorować (i pożreć ;)).


Do ich przygotowania warto zaangażować całą rodzinę i uczynić z tego wspólny, coroczny rytuał. Z czasem jednak staną się odpowiednio miękkie i kruche. Niezwykle delikatne i kruche, lekko pikantne nadają się również do dekorowania domowym lukrem. W smaku nie różnią się niczym od zwykłych pszennych pierniczków ! W pierniczki nadają się też do powieszenia na choince.


Witam Kochani tego grudniowego, mglistego i bardzo zimnego wieczora. Dziś chciałabym Wam przedstawić świetny przepis na rewelacyjne pierniczki. Wielkanoc (20) wygrane w konkursach (27) Wypieki z owocami (64) zdrowa kuchnia (30).


Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na pierniczki miękkie. Pyszne czekoladowe pierniczki - nie będziecie już potrzebować polewy, by cieszyć się smakiem czekolady w Waszych pierniczkach! Można upiec je już teraz i przechowywać w puszce do świąt.


Przyznam się, że robiłam je po raz pierwszy, ale teraz już wiem, że nie ostatni. Właściwie to robiliśmy, wspólnie z dziećmi, które przy samodzielnym ugniataniu ciasta, wałkowaniu i wykrawaniu różnych. Pyszne pierniczki - serduszka, które od razu po upieczeniu są mięciutkie.


Można je również przechowywać do tygodni i nadal są miękkie, więc są doskonałe na święta, gdyż możemy je upiec dużo wcześniej przed świętami, a tylko udekorować lukrem przed podaniem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty