piątek, 5 sierpnia 2016

Puszysty biszkopt na dużą blachę

Witam, postanowiłam dziś wypróbować Pani przepis i biszkopt wyszedl super. Robiłam w dużej blaszce i coś mnie przyćmiło, bo wyłozylam papierem całą blachę łącznie z bokami. I wyrósł ładnie, trochę go wybrzuszylo, ale po upieczeniu opadł do poziomu boków. Czyli po 30- minutach - bo tak jest w przepisie na biszkopt Pani Doroty z Moich Wypieków, sprawdzałam patyczkiem czy biszkopt jest suchy w środku. Przypomniało mi sie o tym dopiero po minutach pieczenia.


Puszysty biszkopt na dużą blachę

Mój biszkopt piekł się min w 1stopniach z termoobiegiem. Jedna dolna, Jedna środkowa i trzecia masa na pokrycie tortu. Trzeba też dobrze nasączyć biszkopt! Proszę też pamiętać, że na dużą blachę trzeba więcej kremu :-)) ja zawsze robię podwójna porcję kremu )razy tyle co na normalną tortownicę) Robię masy jak dzielę tort na płaty. Przepis podstawowy został tutaj urozmaicony o dwa rodzaje mąki oraz ocet.


Ciasta wyszło bardzo dużo, ubijalam mikserem planetarnym. Podczas pieczenia temp 1stopni, biszkopt wyrósł ponad formę najbardziej brzegami, środek nie bardzo chciał urosnąć. Po rzuceniu biszkopem pojawiły się pęknięcia i się zapadł.


Puszysty biszkopt na dużą blachę

Dziewczyny pewnie nie uwierzycie, ale jest prosty sposób na puszysty biszkopt. Dodane przez Konto usunięte w: Tylko o kuchni. Następnie dodaję partiami przesianą mąkę i mieszam całość delikatnie łyżką.


BISZKOPT Z MAKIEM – PRZEPIS NA DUŻĄ BLACHĘ to świetna baza do ciast i tortów świątecznych Biszkopt jest delikatny, puszysty, a dobrze wystudzony, świetnie się kroi. Blachę wyłóż papierem do pieczenia i delikatnie przełóż ciasto. Wyrównaj i piecz w temperaturze 1stopni C przez minut. Po upieczeniu wyjmuję blachę. Wystudź w temperaturze pokojowej.


Gdy wystygnie możesz biszkopt przekroić na 2-blaty. Zobacz filSałatka z jajkiem. Puszysty biszkopt Białka oddzielam starannie od żółtek. A po 5-minutach wyjmuję biszkopt z blachy i zdejmuję papier. Jestem w trakcie robienia torcika z musu mango i ten przepis jest tam na biszkopt, nie wiem czy to jest kwestia ze robie torrcik pierwszy raz czy co ale pierwszy raz wyszedł mi biszkopt taki jak na zdjęciach piękny, delikatny -rewelacja-dzięki za ten przepis!


W rzeczywistości składa się tylko z jajek, cukru oraz mąki. Biszkopt wielu osobom wydaje się ciastem trudnym do upieczenia. Przede wszystkim biszkopt kakaowy na dużą blachę trzeba piec ze świeżych, dużych jaj, ogrzanych do temperatury pokojowej.


Wymaga jednak zastosowania kilku ra aby nawet biszkopt kakaowy na dużą blachę wyszedł puszysty, równy i nieprzesuszony. Najlepszy przepis jak upiec biszkopt. Jak zrobić puszysty, lekki i łatwy w wykonaniu biszkopt na tort, roladę albo na spód do ciasta z masą, kremem. Szybki i prosty przepis.


Każdego dnia podsuniemy Ci sposób na smaczny i oryginalny posiłek. Sprawdź nasze najlepsze przepisy! Dużą blachę smarujemy smalcem lub masłem ciasto równomiernie nakładamy na spód blachy nagrzewamy piekarnik do 1stopni i wkładamy blaszkę na minut wyjmujemy by ostygło.


Classificar esta receita! Piekłam już raz taki biszkopt,nie wiem dokładnie czy z tego przepisu,ale mi nie wyszedł ,jednak jestem zawzięta i uważam ,że do razy sztuka. Moja rodzina oszalała na jego punkcie.


Bogaty – na śmietanie i jajach (do masy serowej idzie ich 1 a do całego ciasta 12!). Jako, że składniki podane są na dużą blachę, idealnie sprawdza się na święta, imieniny, rodzinne spotkania czy parapetówki. JAK UPIEC PUSZYSTY BISZKOPT – ZASADY WYPIEKU. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na biszkopt na tort duża blacha.


Jedynym ustępstwem są tutaj białka. Jeśli są zimne szybciej się ubijają. Biszkopt jest bardziej puszysty i ma lepszy smak, kolor jeśli użyjesz jajek wiejskich lub z wolnego wybiegu. Mam zamiar upiec ten biszkopt, ale w tortownicy o średnicy cm. Z przelicznika wynika, ze nalezy użyć ponad jajek, a przeciez tyle nie ubiję jednym mikserem.


Czy mogę w takim razie upiec jeden biszkopt np. Pytanie brzmi jak długo piec taki biszkopt, bo będzie płytszy? Jest idealny do rolad (łatwy w rolowaniu), ale też niezastąpiony w tortach (tych jednostopniowych lub po prostu trzeba upiec trzy spody oddzielnie).


Puszysty biszkopt na dużą blachę

Blachę włożyć do rozgrzanego do 1stopni piekarnika i piec w tej temp. Szczególnie wtedy, gdy muszę upiec szybko kilka spodów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty