poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Dobra botwinka

Dobra botwinka

Dodajemy listek laurowy i ziele angielskie, szczyptę soli. Gdy botwinka się podgotuje, wrzucamy do garnka obraną i pokrojoną cebulę, ząbek czosnku. Zupa botwinka to moja ulubiona wiosenne zupa.


Spodobał Ci się ten przepis? Oceń przepis aby doradzić innym! Dwie propozycje na łatwe i szybkie dania z pierwszej młodej botwonki z malutkimi buraczkami. Pierwsza to zupa botwinkowa z młodymi ziemniakami i. Musi pojawić się choć raz w moim wiosennym jadłospisie, nie ma odwrotu: zupa botwinka.


Pokochałam jej smak dopiero w dorosłym życiu i dziś nie wyobrażam sobie bez niej obiadu zwiastującego nadejście wiosny. Można zrobić ją na wiele sposobów, ale za obowiązkowy dodatek uznaję jajko z koperkiem. Nie wyobrażam sobie wiosennego stołu na którym nie stałaby botwinka. Zachęcam wszystkich do wypróbowania - oto mój przepis na botwinkę. To tradycyjna metoda przygotowania ale można ją modyfikować według uznania.


Dobra botwinka

Zupa z botwiny zasmakuje całej rodzinie! Pyszna sezonowa zupa z botwinki. Bardzo szybka w przygotowaniu. Miałam wywar z kurczaka, więc na nim ugotowałam zupę. Dodałam jeszcze kartofla pokrojonego w kostkę.


Teraz będę gotowała tylko według tego przepisu. Dla mnie najważniejsza obecnie jest botwinka. Spieszmy się więc, póki dostępne są delikatne liści i łodygi młodych buraczków. Należy je również bardzo drobno pokroić w kosteczkę, aby ugotowały się z resztą warzyw.


Przygotuj zatem bulion, jeśli nie masz gotowego. Gdy tylko w sklepach pojawi się botwina, grzechem byłoby z niej nie skorzystać. Najlepszy jest bulion domowy, np.


Polecamy pyszną botwinkę, jaką od wieków podawano na polskich stołach. Można ją jeść z ugotowanymi jajkami lub młodymi ziemniaczkami. Lekką, zdrową, a jednocześnie pożywną zupę przygotujecie w zaledwie minut. Przed wami, smakowita zupa z botwiny z ziemniakami i aromatycznym koperkiem!


Szczaw to dla mnie – podobnie jak botwinka czy szparagi – niezaprzeczalnie smak wiosny. W sklepach, oprócz sezonowego, świeżego szczawiu, dostępny jest także szczaw w wersji mrożonej i konserwowej, ale to już nie to samo. W sam raz na upalne dni. Zdecydowanie moja ulubiona zupa wiosenna! A jak wiosna to koniecznie musi być pyszna, aromatyczna botwinka.


Koniecznie z jajem, koperkiem i młodymi ziemniaczkami. Forum - botwinka dobra (897) Odp. Dodane przez smakoszkammm w: Tylko o kuchni. Jedno nie wyklucza drugiego.


Jajko na twardo nie jest oczywiście konieczne. Ja bardzo lubie więc jadam. A ziemniaczki gotowane osobno polecam też. Raz łycha ziemniaków, a raz łycha botwinki. Ja też jak nie mam ochoty na jajko.


Taka na bazie Bulionu drobiowego WINIARY stanie się jednym z ulubionych obiadów twojej rodziny. Sekretem wyjątkowego smaku jest nie tylko bulion, ale też polskie buraczki, świeża botwinka i aromatyczny szczypiorek oraz koperek. Zupę botwinkową przygotujesz w niecałą godzinę, więc jest to. Wegańska botwinka to hit tego lata na moim stole.


Robię ją non stop i nieustannie. Codziennie w lodówce mam litry tej zupy i ona znika z prędkością światła. Bo wegańska botwinka jest mega zdrowa.


Jestem zachwycona chrupiącą marchewką, młodą kapustą i aksamitnym mlekiem kokosowym, które. Delikatna botwinkowa zupa, którą można serwować na ciepło oraz w formie chłodnika. Do jej przygotowania użyj wywaru mięsnego, ale dobrze pasuje też bulion warzywny.


Dobrym pomysłem będzie wcześniejsze podduszenie ich z niewielką ilością wody i sokiem z cytryny albo octem. Botwinkę oraz buraki gotuj aż zmiękną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty