poniedziałek, 8 grudnia 2014

Co zrobić z biszkoptu

Macie pomysł co z nim zrobić żeby przypinał tort? Nie musi być zdrowy jak rzeczy dla dzieci, i tak będą go. COŚ, zwiększy kaloryczność.


Zdrowiej i bardziej dietetycznie będzie zjeść sam biszkopt, jeśli zależy ci na nieopychaniu się - jak rozumiem, dbasz o linię. Dodane przez gvlba w: Tylko o kuchni. Pewnie każdy z was ma jakieś sposoby na wykorzystanie pozostałości z obiadu np za dużo farszu do pierogów lub za dużo ugotowanej kapusty. Może podzielicie się swoimy pomysłami ? Np ja mam za dużo farszu po.


Zrobiłam torty dla dzieci, przy wycinaniu elementów zostały kawałki biszkoptu. Trochę tego jest, co mogę z tego zrobic? Co z resztkami biszkopta? Pasuje na pyszny deser starter lub lekkie letnie śniadanie bądź kolację. Placek czekoladowy z wkładką kokosową jest przepisem na bogate, słodkie i niespotykane ciasto.


Spód i wierzch zrobione są ciemnego, kakaowego biszkoptu, środek wypełnia kokosowa wkładka obłożona z dwóch stron masą z mleka, cukru i żółtek. Wyniki wyszukiwania dla co zrobic z polowy biszkoptu pokaż przepisy tylko ze zdjęciami. Co mam zrobic z miechem,jak grill zaplanowany,a tu deszcz?


Biszkopt, który zawsze się udaje. To tak, jakbyś chciała zjeść chleb, ale żeby się nie opychać, zrobiła sobie kanapkę z masłem, szynką, żółtym serem i majonezem. Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na ziemniaczki czyli co zrobić z nieudanego biszkoptu.


Przez ginorossi, Luty 23. Staram się aby biszkopty jasne nasączyć w miarę bezbarwnym płynem, unikam herbaty owocowej czy ciemnych kolorów, bo później biszkopt przyjmuje nieładną barwę. Co innego w przypadku biszkoptu ciemnego – kakaowego, tu jest większa dowolność :). Uwaga nie warto nasączać zbyt dużo, bo później tort będzie niestabilny.


Cremafine do ubijania - mniej więcej pół na pół). Nie wiem co się u Pani dzieje, najprawdopodobniej jajka nie są ubijane dostatecznie długo (z cukrem oczywiście). Powinien zrobić się jasny, puszysty krem (jak kogel-mogel)i dopiero wtedy dodajemy pomału mąkę - robię tak w robocie kuchennym i zwykłym mikserem - nie robię tego ręcznie - więc może tutaj jest problem. Witam Powiedzcie mi, co zrobić z biszkoptem po upieczeniu, czy od razu go wyciagnać z piekarnika i obrucić go do góry nogami czy też niech sobie ostygnie w piekarniku? Zawsze mam problem z tym.


Co zrobić z biszkoptu

Dżem z dyni - doskonale nadaje się zarówno na kanapki, jak i do przełożenia biszkoptu czy wafli. Zagęścisz go dodatkowo sokiem z cytryny, który wiąże pektyny. To chyba najpopularniejszy pomysł na przetwory z dyni. Powiedz mu żeby biegał i jeździł na rowerze, wtedy nie wyjdzie z formy. Napędu do wykonania dała mi córka, która zażyczyła sobie abym to ja upiekła jej urodzinowy tort.


Możesz pokruszyć MM i dodać do biszkoptu, wyjdą fajne kolorowe kropeczki. Dopiero niedawno zaczęłam gotować ale do wypieków, kremów itp jeszcze nie doszłam. Dostałam gotowy biszkopt od mojej mamy i chciałabym z niego zrobić tort na urodziny mojego rocznego synka. Imho lepiej nasaczyc za malo, niz za duzo - zwlaszcza jesli ciasto robione jest dzien przed (co w przypadku wielu tortow wychodzi im na dobre).


Co zrobić z biszkoptu

Ciasto samo rozprowadzi wilgoc rownomiernie, noi troche wyciągnie tez mokrości z kremu. Do tego jest potrzebny idealny przepis i ten poniżej właśnie taki jest! Wypróbowałam już wiele przepisów na biszkopt, ale ten jest najlepszy, zawsze wychodzi, pięknie i równo wyrasta, no i oczywiście jest bardzo. Masę wstawiłam do zamrażarki z nadzieją że stężeje i da się lepić, a mężowi zleciłam zakup herbatników w drodze do domu.


Zobaczymy, co z tego wyjdzie, póki co smak wyśmienity. Zamierzam nabić moje bajaderki na patyczki do lizaków, na pewno wyjdą lepsze niz oryginalne cake pops :) Pozdrawiam! A niewykorzystane kawałki upieczonego biszkoptu można wysuszyć i użyć do tiramisu.


Ziemniaczki powstały przy okazji niewyrośniętego biszkoptu kakaowego na wuzetkę Tak rzadko je robię, że całkiem zapomniałam jaki mają fajny smak. Jeśli zostały wam kawałki zeschniętej babki, biszkopty czy herbatniki, wystarczy je zmielić i wykorzystać do zrobienia bajaderek lub trufli. Resztki ciasteczek po zblendowaniu i wymieszaniu z roztopionym masłem staną się też podstawą ciasta np. Można wstawić ciasto z polewa do lodówki do szybkiego zastygnięcia, a można też trzymać je w temperaturze pokojowej.


Lista przepisów na z biszkoptu z polskich blogów kulinarnych. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! Poznaj sekret prawdziwego, pulchnego i nie upadającego biszkoptu rodem z najlepszych cukierni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty