środa, 17 grudnia 2014

Leczo z cukinii na zime

Warzywne leczo pachnące słońcem i wakacyjnymi wspomnieniami. W tym roku nie udało mi się całej porcji zamknąć w słoikach, bo cześć zjedliśmy na bieżąco, od razu po przygotowaniu;) Teoretycznie jednak całość powinna się zmieścić w ok. Zróbcie je koniecznie, bo jest pyszne! Robiłam je nie pierwszy raz, moja mama robi od paru lat, a przepis dostałam od teściowej.


Dziś proponuje kolorowe leczo w słoiku, do którego później wystarczy tylko dodać podsmażoną kiełbaskę, wędzony boczek albo dowolne mięso i mamy pyszny oraz. Doskonale smakuje późnym latem i jesienią, gdy sezon na warzywa w pełni. Dzięki pasteryzacji możemy zajadać się leczo z cukinii, papryki i pomidorów również zimą. Leczo to bardzo łatwe i szybkie danie.


Sprawdź, jak zrobić leczo na zimę w słoikach - podajemy sprawdzony przepis. To faktycznie olbrzym ta cukinia! Z takiej wielkiej cukinii to można zrobić wiele rzeczy np. Takiej wielkiej nie trzeba całej obierać tylko po kolei, bierzemy kawałek, obieramy i coś z niej robimy.


Witam serdecznie Chciałabym się podzielić przepisem na pyszne leczo z cukinią do słoików na zimę. Z tak przygotowane lecza możemy bardzo szybko przyrządzić p. Cukinia stanowi jeden z głównych składników leczo, w którym łączymy ją z papryka. Zakonserwowana cukinia na zimę w postaci leczo pozwoli szybko stworzyć pyszne danie. Wystarczy otworzyć słoik i zawartość zagrzać z dodatkiem kiełbasy. Dzisiaj zrobiłam na obiad i kolację leczo z cukinii, takie proste i smaczne.


Przygotowane w kilka minut leczo z cukinii będzie dla nas posiłkiem na cały dzień. Przetwory z cukinii - pyszne dodatki, które zamknięte w słoikach na zimę, urozmaicą jesienne i zimowe posiłki. W tym materiale proponujemy pyszne, gęste i pożywne leczo z cukinii, dżem z cukinii oraz sałatkę z cukinii (w towarzystwie innych warzyw).


Wszystkie z proponowanych przez nas. D ziś na blogu przepis na pyszne leczo do słoika z cukinią. Dawniej, aby cieszyć się zimą jego wybornym smakiem, zazwyczaj je mroziłam. W ubiegłym roku jednak moje obie zamrażarki były tak wypełnione po brzegi owocami i grzybami, że na leczo nie starczyło już miejsca. Przepis na leczo z cukinii.


Może się zdarzyć, że na mamy czasu na gotowanie albo mamy nieprzewidzianych gości. Idealnie jest wtedy mieć leczo z cukinii na zimę. Mam większą ilość cukinii. Zrobiłam leczo do słoików na zimę. Podpowiedzcie ,co jeszcze można zrobić z cukinii na zimę ? O przechowaniu w stanie surowym ,chyba nie ma mowy ? Dodane przez hati w: Tylko o kuchni.


Macie jakiś sposób na przechowanie szpinaku na zimę? Wczorajszego wieczora podzieliłam się z Wami przepisem na pyszne leczo paprykowe z dodatkiem cukinii do zamknięcia w słoiki, dziś druga bardzo podobna propozycja. Różni się proporcją warzyw i dodatkiem pieczarek. Oryginalne Węgierskie leczo nie zawiera cukinii, czy dodawanego często w polskich kuchniach kabaczka.


Ja natomiast leczo zawsze przyrządzam z cukinią – tak lubię i dlatego mój przepis zawiera cukinię. Lekkie danie, którego głównym składnikiem jest cukinia. Można przygotowywać je przez cały rok. W sezonie letnim można skorzystać ze świeżych pomidorów, a w zimie z pomidorów z puszki. Polecam podawać leczo z bagietką.


Leczo z cukinii na zime

Zobacz też mój przepis na coś niezwykle pysznego, czyli cudowna sałatka z cukinii surowej z fetą. A w tym roku jest jej naprawdę sporo. Zasialiśmy kilka ziarenek w szklarni, w ogrodzie a dodatkowo jak co roku, mój teściowa także ma w swoim ogrodzie cukinie. Ja od lat robię leczo ,z tym że ja daję po równo cukinii w kostkę ,papryki w kostkę i pomidorów bez skórki w kostkę i tylko solę.


A zimą tylko smażę według uznania mięso,boczek lub kiełbaskę i zalewam leczem. Ja każdego roku robię kilkanaście słoików z leczo na czas kryzysu gdy nic nie będzie w lodówce:).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty