wtorek, 30 grudnia 2014

Jak zrobić babeczki wielkanocne

Babeczki wielkanocne były moim pierwszym wypiekiem. Puszyste, miękkie, jednym słowem pyszne. Dodane przez Julie w: Tylko o kuchni. Poszukuje fajnego, nie trudnego przepisu na babeczki, bułeczki drożdżowe.


Wydaje ci się, że jajka wielkanocne nie mają nic wspólnego z babeczkami? W tym artykule pokażę ci, że tradycyjne muffinki z okazji Wielkanocy można wystylizować na smaczne, słodkie jajka. Sekret tkwi w odpowiednim kremie i odrobinie barwnika. Dekoracje wielkanocne mogą być nie tylko ładne, ale i jadalne. Przykładem są babeczki wielkanocne przedstawione na zdjęciu obok.


Wszystko tutaj jest do zjedzenia: waniliowe muffinki, wiórki kokosowe, jajeczka z czekolady. Takie mini pisanki w kolorowych skorupkach produkują dwie firmy: Milka i Cadbury. Ciężko jest je jednak kupić w sklepie. Zadziwiające ale pokrojone pianki nie są takie słodkie jak zjadane same. W zależności od fantazji, dostępnych produktów lub czasu można z niego przygotować słodką przekąskę „na szybko” lub eleganckie babeczki na przyjęcie.


Muszę oznajmić, że tych babeczek już nie ma. Musiałam nawet dzielnie ich bronić, żebym mogła zrobić zdjęcia #128578; Tak więc w tym roku babeczki wielkanocne będę robić dwa razy. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na babeczki wielkanocne. Jeśli szukacie inspiracji na świąteczne wypieki, mam dla Was kolejną propozycję na babeczki :) Upiekłam je z przepisu na proste babeczki czekoladowe, a do środka dałam domową skórkę pomarańczową.


Zamiast sztuk jak w przepisie upiekłam 1 chciałam, żeby babeczki były nieco niższe, żeby zmieściła mi się dekoracja. Opis przepisu: Autor: WINIARY Pachnące cytrusami, posypane cukrem pudrem dla dekoracji i smaku, rozpływające się w ustach - babeczki wielkanocne do święconki możesz spałaszować ze smakiem z rodziną po śniadaniu wielkanocnym! Do wielkanocnych babeczek do koszyczka dodaliśmy Majonez Dekoracyjny WINIARY, aby były pulchniejsze. Oto kolejna propozycja na Wielkanoc. Jako podstawę, możemy wykorzystać też inne muffinki, nasze ulubione, choć te poniższe jak najbardziej polecam, bo wychodzą bardzo smaczne.


Dowiedz się, jak zrobić babeczki wielkanocne , jogurtowe oraz babeczki czekoladowe! Niewielkie babeczki wielkanocne sprawdza się jako dodatek do koszyczka na święconkę. Maślane i bardzo delikatne będą bardzo smacznym deserem, który warto podać swoim gościom. Poznaj przepis na babeczki świąteczne, które wykonasz szybko i z. Połączenie kruchego ciasta i słodkiego kremu potrafi smakować nieziemsko.


Taką zaletę mają doskonale sprawdzające się jako wielkanocny deser babeczki z budyniem. Do przygotowania około porcji ciasta przydadzą się dwie szklanki mąki pszennej, 2g masła oraz dwa żółtka jajek. Kokosowo-limonkowe babeczki wielkanocne.


Jak zrobić babeczki wielkanocne

Poczęstuj gości kokosowo-limonkowym duetem. Sprawdź naszą propozycję. Kremowo-czekoladowe gniazdka. Słodkie babeczki z delikatnym kremem, nie będziesz w stanie się im oprzeć!


Migdałowe kwiatuszki - VIDEO. UCiWXI8XDS4lEBwqWi-enu0A? Przepisy Joli - prawdziwie domowa kuchnia więce.


Wielkanocne babeczki waniliowe z kremem mascarpone Jak zobaczyłam takie babeczki na blogu Moje wypieki od razu wiedziałam że muszę zrobić coś podobnego :) Robiąc kiedyś wcześniej dekoracje cukrowe zrobiłam już część elementów z myślą właśnie o tych muffinkach. Do tego są naprawdę proste i szybkie do przygotowania, a krem w niezmienionej formie przetrwa nawet dni. Zrobiłam wtedy: pałąk do koszyczka, wąsy i uszy królików.


Zasady pieczenia obwiązują z reguły te same, bez znaczenia więc, czy przygotowujecie babeczki dla dzieci, czy dla dorosłych. Wyjątkiem mogą być jedynie przepisy na babeczki bezglutenowe, w których używa się alternatywy dla mąki pszennej, co może. Po upieczeniu i wystygnięciu babeczki posypałam cukrem pudrem. Zebrałam dla Was przepisy na SPRAWDZONE PRZEPISY NA CIASTA WIELKANOCNE , które pomogą Wam przygotować wypieki na Wielkanoc. Muffinki to rodzaj babeczek, mogą być z różnymi dodatkami, zarówno na słodko jak i wytrawnie.


Jak zrobić babeczki wielkanocne

Muffinki stanowią również piękną ozdobę stołu, szczególnie jeśli mają kolorowe papilotki (papierki na babeczki). Ja mam ogromną słabość do muffinek, tym bardziej, że są proste w przygotowaniu. Ozdoby z masy cukrowej warto zrobić dzień wcześniej, aby stwardniały. Wtedy łatwiej będzie się nimi dekorowało babeczki czy ciasto. Jako krem można użyć dowolnej masy na przykład kremu z mleka kokosowego, kremu z margaryny bezmlecznej, budyniowego kremu czy wegańskiej bitej śmietany.


Pomysł na cytrynowe babeczki przyozdobione kremem na bazie czekolady i serka (tak, tak, to ten mój ulubiony krem). Ja prezentuję Wam babeczki cytrynowe na Wielkanoc, ale latem możecie orzechowe jajeczka zastąpić świeżymi owocami, świetnie sprawdzą się truskawki czy borówki. Proste, a jednocześnie bardzo smaczne. BABECZKI WIELKANOCNE Nasze ulubione muffinki marchewkowe przekształciłam na wersję wielkanocną, ze śmietankowo-orzechowym gniazdkiem, na którym pięknie prezentują się kolorowe jajeczka.


Jak zrobić babeczki wielkanocne

Pięknie wyglądają :) Też planuję zrobić muffiny marchewkowe, ale dopiero w sobotę wieczorem, bo jest to ten smak, który u mnie w domu nie. Co ciekawe, pod pojęciem babeczek nie wszyscy rozumiemy dokładnie to samo. Z masy marcepanowej zrobić głowy i uszy np. Masę podsypywać cukrem pudrem, jeśli będzie się mocno kleić. Nos zrobić przy pomocy wykałaczki lub małego nożyka.


Mazurek cytrynowy - Kotlet. Najlepsze przepisy wielkanocne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty