czwartek, 11 grudnia 2014

Biszkopt z termoobiegiem

Biszkopt z termoobiegiem

Każdy ma swoją metodę pieczenia. Zalezy jeszcze jaki typ kuchenki. ZAWSZE ciasta wychodzą rewelacyjne. Witam dziś upiekłem z tego przepisu wykonując wszystko wg.


Biszkopt z termoobiegiem

LG z dwoma oddzielnymi piekarnikami, ulatwia to jak robie jakies danie na gorze a pieke ciasto na dole,rozne temperatury,jedno nie przeszkadza drugiemu, przewaznie pieke na dole ,mam pytanie czy ktos co posiada taki piekarnik to piekl biszkopt juz na gorze ,ciasteczka dobrze mi sie piecze,dolny piekarnik posiada funkcje conv. A cóż to za specjaliści ! Dlatego najlepiej włączyć go zaraz po utarciu masy z żółtek, a tuż przed ubijaniem piany. Kolejność dodawania składników do ubitych białek właściwie nie ma znaczenia. Po połączeniu wszystkich składników biszkopt będzie można od razu wstawić do piekarnika. Piszę nie bez powodu, bo wyobraźcie sobie, że.


Deser dla małych i dużych łasuchów. Na bazie ciecierzycy, czyli idealna dla wegan, ponieważ świetnie zastępuje wszystkie składniki odżywcze zawarte w mięsie! A niewykorzystane kawałki upieczonego biszkoptu można wysuszyć i użyć do tiramisu. Zmieszać obie mąki z proszkiem do pieczenia.


Na przemian dodawać do ciasta: wymieszane mąki i stopione, wystudzone, ale płynne masło. Ja piekę z termoobiegiem tylko mięsa i wtedy zmniejszam temperaturę i szybko i ładnie mi się przyrumienia a płyn odparuje. Wymieszać przelać do formy (ja piekę w zwykłej, najtańszej) na wierzchu ułożyć owoce.


Z grzałką góra i dół nagrzej piekarnik do 1stopni. Ja już próbowałam wiele przepisów na biszkopt i tylko ten mi zawsze ładnie wyrasta. Ubiła się na sztywno bardzo szybko. Nie wiem jak z mięsem, bo nie jem, natomiast potrawy obiadowe typu zapiekanki, naleśniki itp.


Biszkopt możesz wyjąć z piekarnika od razu po upieczeniu. Wodę wzięłam z ciecierzycy że słoika z Lidla ( taką sama jak w Biedronce) i niczego nie redukowałam. Ja też od lat piekę z termoobiegiem wszystko poza chlebem - drożdżowe, kruche, muffinki, biszkopt.


Posiadanie dobrego przepisu na to ciasto umożliwia więc wykonanie sporej ilości smacznych domowych wypieków. Nic mi się nie zwęgliło od strony śmigiełka. A czy Wy macie własne sposoby na udany biszkopt?


Biszkopt z termoobiegiem

Nawet najlepszy przepis na biszkopt wymaga odpowiednich narzędzi. Marcin i Marlena z tortami obcują od wielu lat. To właśnie dzięki wieloletniemu doświadczeniu, Marcin był w stanie wyprodukować idealny rant, taki który w ich pracowni zastąpił wszelkie blaszki do pieczenia.


Zachęcamy do dzielenia się przepisami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty