środa, 21 września 2016

Ciasto rolada

Pamiętajcie jednak, że galaretka. CIASTO Ubić pianę z cukrem na sztywno, dodawać po jednym żółtku a na końcu dodać mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia. Natychmiast po upieczeniu (nie czekamy, aż rolada wystygnie) ciasto przełożyć na ręcznik papierem do góry. Zerwać powoli papier, a roladę z ręczniczkiem zwinąć, wzdłuż dłuższego boku. Pozostawić w takiej formie do wystudzenia.


Ciasto rolada

Uwielbiam rolady, ich przygotowanie nie jest trudne, a na stole za każdym razem zachwycają gości. Oto przepisy na ciasta – rolady, które bez problemu przygotujecie sami. Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy. Przepisy z kategorii rolada-ciasto. Delikatna rolada biszkoptowa z jabłkami.


Dobry pomysł na lekkie ciasto na podwieczorek, proste do wykonania, z ogólnie dostępnych składników. Na pewno znane w wielu domach, ja piekłam je po raz pierwszy, z polecenia Czytelniczki MW :). Smacznie i lekko także dla dzieci. Ciasto marchewkowe w kształcie rolady z nadzieniem z kremowego serka.


Ciasto rolada

Najbardziej należy uważać podczas jej zwijania, by nie pękła, jest jednak kilka trików, które ułatwią tę czynność. Rewelacyjne ciasto, bardzo smaczne, lekkie i delikatne. Soczyste maliny, bita śmietana i ciasto na białej czekoladzie smakują fantastycznie, na pewno przygotuję tę roladę niejeden raz. Puszysta rolada biszkoptowa z bitą śmietaną i truskawkami.


Po upieczeniu i ostudzeniu biszkoptu smarujemy go bitą śmietaną i posypujemy posiekanymi truskawkami (lub innymi owocami - np. jagodami, malinami czy jeżynami). BISZKOPTOWA ROLADA Z KREMEM I TRUSKAWKAMI – PRZEPIS NA PYSZNE CIASTO – takie ciasto idealnie sprawdza się na specjalne okazje i jako dodatek do sobotniej kawy #128578; Polecam! Mocno czekoladowa rolada, a dokładniej mięciutki, ciemny biszkopt przełożony puszystym kremem czekoladowym przygotowanym z serka mascarpone i gorzkiej czekolady, wierzch oblany polewą czekoladową. W smaku ciasto delikatne, lekko słodkie, rozpływające się w ustach, po prostu czekoladowe. Durszlak - ciasto rolada.


Kliknij, aby zobaczyć przepis. Ciebie coś chyba zrobiłam nie tak, bo mój się zaczął łamać przy końcu samym a do tego źle zwinęłam - za słabo i nie jest taki piękny jak na zdjęciu. Odkroiłam wszystkie brzegi i udało mi się zrolować ciasto :D) Ciasto za bardzo mi nie wyrosło, wyszło trochę cienkie, a w środku takie trochę.


W przekroju nie wygląda tak ładnie jak Twoje ale i tak jestem z siebie dumna, to moja pierwsza rolada:) Krem zrobiłam z brzoskwiniami z puszki. Puszyste ciasto z delikatnym jogurtowym nadzieniem i cząstkami truskawek. Taka rolada biszkoptowa to strzał w dziesiątkę na spotkanie przy kawie. Czas przygotowania: min.


Ciasto rolada

Doskonały dodatek do kanapek, rolada z kurczaka z wędzoną papryką zagra z musztardą, albo zwykłym ogórkiem. Ciasto kruche owinąć folią spożywczą i włożyć do lodówki. W tym czasie przygotować nadzienie.


Cała rolada jest bardzo delikatna i lekka. Krem jest lekki, orzeźwiający i nie za słodki. Jabłka obrać, przekroić na ćwiartki, wykroić gniazda nasienne. Ciasto podzielić na dwie części, rozwałkować na grubość około cm. Masę wyłożyć na ciasto, zwinąć, posmarować roztrzepanym białkiem.


Z mojej wyszło mi kawałki, czyli porcji. Unikajcie łososia norweskiego – hodowlanego. Rolada drożdżowa z wiśniami. Dno wyłożyć kawałkami rolady, tak, aby całe było zakryte, następnie dokładnie wyłożyć boki tortownicy. Ciasto rolada z bananami, zachęcam do wypróbowania.


Blachę do ciasta wyłożyć pergaminem, posmarować tłuszczem, wylać ciasto na blachę. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na ciasto rolada. Szybkie ciasto – rolada z jabłkami. Trudno o mniej skomplikowane ciasto, niż ten biszkopt z jabłkami, pieczony w formie rolady. Jabłka pocięte na plasterki, wystarczy rozłożyć na papierze do pieczenia, a na wierzch wylać ciasto biszkoptowe.


I kto mi może powiedzieć, dlaczego tak rzadko piekę rolady? Przecież to nic trudnego upiec biszkopt, a później przełożyć go kremem. Na dodatek ciasto piecze się tylko minut.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty