piątek, 23 września 2016

Babeczki z bananami

Tłuszcz utrzeć z cukrem, następnie dodawać kolejno jajka, cały czas mieszając. Następnie dodać mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia i delikatnie mieszać. Na koniec obrać banany, rozgnieść widelcem , skropić sokiem z cytryny i dodać do masy. Dziś mam dla Was przepis inspirowany muffinami, które mój mąż pomimo mrozu przyniósł mi na wczesne śniadanie w Nowym Jorku.


Puszyste, lekko wilgotne, duże babeczki bananowe z dodatkiem orzechów włoskich kupione w budce koło hotelu. Mój polski wariant to nieco zmodyfikowany przepis na proste muffinki bananowe, które można. Uwielbiam jej przepisy, ponieważ są proste, a przygotowanie pysznego dania zajmuje niewiele czasu. Chociaż, jak przystało na prawdziwego łakomczucha, nie ma słodyczy, których nie lubię. Zachęcam was do wypróbowania mojego ulubionego przepisu na muffinki bananowe.


Banany sprawiają, że ciasto jest bardziej wilgotne i aromatyczne. Zakupy spożywcze z dzieckiem to czasem jest wyzwanie. Szczególnie gdy Latorośl co chwila marudzi by kupić coś nadprogramowo. Często ulegam tym namowom i nie zawsze dobrze na tym wychodzę. W domu okazuje się, że to oczy chciały, a chęć na daną rzecz była tylko chwilowa.


Babeczki z bananami

Pół biedy gdy zakupione produkty. Mąkę przesiać z proszkiem do pieczenia. Dodać pozostałe składniki i wyrobić na jednolitą masę. Banany pokroić w drobną kostkę, wmieszać do ciasta. Piec przez minut w temp.


Mąkę mieszamy z proszkiem do pieczenia i dodajemy jajko, mleko, cukier zwykły i waniliowy - mieszamy łyżką jak się lekko składniki połączą dodajemy olej i miksujemy. W oddzielnym naczyniu wymieszać wszystkie składniki : mąkę, proszek do pieczenia, sodę, kakao i cukier - nie ukrywam że nie chciało mi się przesiewać mąki, a babeczki i tak wyszły mocno puszyste. Muffiny z bananami wg Ewy Wachowicz. W dużej misce roztrzepać widelcem jajka - leniwiec kuchenny może użyć.


Babeczki z bananami

Jedne z lepszych muffinek, jakie ostatnio upiekłam. Na ich przygotowanie nie potrzeba wiele czasu, jak to zwykle przy muffinach. Wspaniale pachnące bananami i czekoladą.


Babeczki super, zrobiłam pół na pół mąka pszenną i owsianą, i bardzo smakują wszystkim (dojrzałe banany wystarczają by były słodkie, nie dawałam rodzynek). Dla dorosłych zrobiłam jeszcze krem z czekolady, miodu i jogurtu greckiego ^. Venidle Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Venidle. Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy.


Zrobiłam je przy okazji wyjazdu nad morze, żeby trochę dogodzić teściowi;) Bezglutenowe wypieki są generalnie trudne, nie smakują tak, jak te słodkości, które wypiekamy na mące pszennej. Przepyszne babeczki z bananami. Trzeba się do tego przyzwyczaić, te babeczki jednak są chyba najlepsze w mojej karierze. Co prawda ja dzisiaj sprawiłem też sobie rogala świętomarcińskiego (takiego typowo poznańskiego). Ale jak święto, to święto.


Nie ma co się ograniczać. Babeczki są zupełnie inne niż te sprzed kilku dni (muffinki mocno czekoladowe bez mleka). Są wyjątkowo tłuściutkie. Gotowe babeczki podawaj z bitą śmietaną lub z cukrem pudrem! Tak jak obiecałam, mam dla Was kolejny przepis na babeczki.


Tym razem są to muffiny czekoladowe z suszonymi bananami. Podobnie jak te z gruszkami, zrobiłam je na bazie maślanki. Gryczane babeczki z bananami i orzechami Dzisiaj babeczki w wersji fit! Mąka pszenna zastąpiona bezglutenową gryczaną, biały cukier- cukrem trzcinowym. Rolę jajek odgrywają tu banany.


Musicie upiec te babeczki już teraz! Roboty z nimi bardzo mało, a smak powalający. Wszystkie składniki dokładnie mieszamy. Babeczki są pyszne, choć przygotowanie kremu (przy użyciu blendera) dość czasochłonne, ale od czego się ma pomocnika.


Babeczki z bananami

Podajemy przepis na muffinki z bananami Ewy Wachowicz z programu Ewa gotuje. Babeczki bananowe dzięki owocom są wilgotne, puszyste i bardzo aromatyczne. Warto zrobić muffiny Ewy Wachowicz na szybki deser do kawy. Oto oryginalna receptura.


Błyskawiczne muffiny bananowe bez cukru przyrumienią się, lekko popękają i będą pięknie pachniały bananami. Z ich jedzeniem poczekajcie aż ostygną choć wiem, że to może nie być takie proste – ja zwykle zjadam kilka babeczek zanim jeszcze porządnie ostygną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty