piątek, 9 września 2016

Przepis na muffinki dietetyczne

Dietetyczne muffinki marchewkowe z fasoli Dietetyczne, wilgotne muffinki marchewkowe. Przepis można wypróbować, gdy pokusa na słodkości jest duża a my akurat jesteśmy na diecie. Dlatego przedstawiam wam dzisiaj przepis na cytrynowe muffinki, który wymyśliłam sama – od A do Z. DIETETYCZNE MUFFINKI – PRZEPIS.


Jestem z siebie naprawdę dumna. Te dietetyczne muffinki smakują jak normalne, pszenne, pełne cukru i masła muffiny, a nie mają żadnej z tych rzeczy! Przed świętami przygotowałam dla Was jeszcze jeden przepis na babeczki – tym razem proste muffiny czekoladowe z mąki owsianej, które są nie tylko zdrowe ale i pyszne #128578; Uwielbiam używać do słodkich wypieków mąki owsianej lub po prostu zmielonych płatków owsianych. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na muffinki dietetyczne. A teraz zapraszam na muffinki bananowe #128578; Bananowe muffinki z malinami – muffinek po 2kcal każda.


Warto dowiedzieć się, ile dokładnie kalorii, białek, tłuszczy i węglowodanów powinnaś jeść. Jak zrobić muffinki jogurtowe w minut. Forum - muffinki otręby owsiane dietetyczne (258) Odp. Dodane przez Konto usunięte w: Tylko o kuchni.


Przepis na muffinki dietetyczne

Bądź fit – przepisy na dietetyczne muffinki. Wielu z Was zapewne nie uwierzy, że muffinki mogą być dietetyczne. Wszystko zależy jednak od składników, które dodacie do ciasta na muffinki. Te muffinki sa praktycznie nisko tuszczowe i bez cukru. Ja mam foremki w ksztalcie rozyczek, ktore tu wykorzystalam co dalo efektowny wyglad.


Uwielbiam placki – zarówno z cukinii, jak i tradycyjne ziemniaczane. Ostatnio jednak unikam rzeczy smażonych. Drogą eksperymentu powstała wersja pieczona placków ziemniaczano-cukiniowych. Przez ostatnie dni chciałam TYLKO to jeść na obia więc bardzo!


Olga Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Początkująca pani domu. Muffinki owsiane z żurawiną. Kiedyś często je piekłam ale jakoś o nich zapomniałam. Przerabialiśmy już wypieki z fasoli, z cieciorki, ale totalnie zapomniałam o królu ciast warzywnych, czyli marchewkowcu! Kuba poproszony o ocenę wypieku pogłaskał się po brzuchu i stwierdził, że babeczki smakują rewelacyjnie.


Myślę, że nie mówił tego tylko z grzeczności, bo sama miałam ochotę pochłonąć wszystkie muffinki. Dziś kolejny przepis na dietetyczny słodki deser. Z podanego przepisu wychodzi ok.


Najlepiej podawać je z barszczem czerwonym. Przepis na mega szybkie i dietetyczne muffinki śniadaniowe. Najprostszy przepis na muffinki wymaga podstawowych produktów, które są w każdej kuchni: mąki, mleka, jajek i oleju. Po około minutach muffinki są gotowe. Wystarczy, że do podstawowej receptury dodasz migdały, orzechy laskowe lub włoskie.


Dla podkręcenia smaku możesz wykorzystać również paczkowane bakalie. To najprostszy sposób na szybkie muffinki z jabłkami. Kto nie lubi jeszcze ciepłych czekoladowych muffinek z zimnym mlekiem na śniadanie? Chyba nie ma takiej osoby.


Przepis na muffinki dietetyczne

Poniższy przepis jest przepisem dietetycznym jednak nie oznacza to, że te babeczki nie mają kalorii. Mają ich po prostu mniej niż tradycyjne babeczki. Jeśli chcesz, możesz użyć zamiast cukru stewii lub innego zamiennika.


Jeden z najbardziej podstawowych przepisów na muffinki. Ja korzystam z przepisu Nigelli Lawson, jedyne co zmieniłam to zastosowałam odrobinę większe proporcje, aby wychodziła cała blacha muffinów. Bo przepis jest świetny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty