poniedziałek, 12 września 2016

Dobry przepis na pierniczki

Zrobiłam pierniczki wczoraj i były bardzo smaczne. Jeśli szukacie przepisu na pierniczki, to to jest właśnie najlepszy przepis. Do jednej czwartej ciasta dodałam kakao a do połowy całego ciasta dodałam troche owoców np. Pierniczki możecie też zawiesić na choince, jako inspirację polecam ciasteczka na choinkę.


To klasyk z rodzinnego notesu, myślę, że w wielu domach bardzo popularny, co tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że najlepszy.

IKEI, są kruche, aromatyczne i bardzo. Można je zrobić w każdym momencie przed Świętami, przed samą Wigilią lub nawet trzy tygodnie wcześniej. Dzisiaj zapraszam po przepis na najlepsze pierniczki świąteczne! Na każdą okazję - Wigilię Szkolną czy do pracy, dla dzieci i znajomych. W myśl przysłowia, że szewc bez butów chodzi, ja chyba ostatnia się za nie zabieram.


Jeśli tak jak ja w tym roku nie mieliście czasu się wcześniej zdecydować, a myślicie, że już za późno, ten przepis jest dla Was! Sposób przygotowania: Jajo ucieramy z cukrem, a następnie z miodem.

Skusiłam się i nie jestem zachwycona. Zamknęłam je w pudełkach z obierkami bo póki co są jak kamienie. W tamtym roku robiłam pierniczki,które były przepyszne,ale zgubiłam przepis. Ciasto wyszło tępe pomimo,że trzymałam się proporcji.


Te nawet nie są tak ładne jak zeszłoroczne. Mam nadzieję,że zmiękną. Właśnie kliknęłam w link od dancim. Przepis jest niemalże identyczny.


Im pierniczki grubsze tym są bardziej miękkie. To raczej nie jest przepis na cieniutkie pierniczki do których jesteśmy przyzwyczajeni i zwyczajnie szkoda je. Jeśli nie zjesz wszystkich od razu, możesz przez kilka dni przechowywać je w pojemniku z zakrętką. Nie wiem dlaczego ktoś napisał, że to spam, przepis jest na prawdę OK. Dobry, sprawdzony przepis na świąteczne pierniki jest jak skarb - wraca się do niego co roku, by przygotować pyszne, korzenne ciasteczka na Boże Narodzenie.


Składniki (na sztuk): 2g masła, jajka, g smalcu, 5g mąki pszennej, łyżeczka proszku do pieczenia, 2g cukru pudru, łyżeczki. Naprawdę smaczny piernik nie może mieć w sobie dużo miodu (podobnie jak pierniczki).

Do upieczenia na ostatnią chwilę przed świętami lub na każdą inną okazję :-) Zaraz po upieczeniu i ostudzeniu można zabrać się za jedzenie, nie czekając aż dojrzeje tak jak dzieje się w przypadku tego piernika. Bulletproof Coffee min łatwe tanie. Pyszna jajecznica na dobry dzień :) 2odsłon Pyszna, pożywna, kolorowa, wieloskładnikowa jajecznica. U mnie bez polewy , ale i tak były smaczne. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga zapachy kuchni.


Włącz palnik na średnią moc i wykonując okrężne, powolne ruchy zrób brązowy karmel – ważne aby nie mieszać łyżką (im cukier bardziej się skarmelizuje, tym pierniczki będą ciemniejsze). Gotowe pierniczki dekoruj kolorowym lukrem. Najlepiej smakują po upływie około tygodni. Sprawdzony przepis na pierniki nie zawsze szykuje się tylko i wyłącznie z miodem.


Pierniczki miękkie jak na przykład domowe pierniczki alpejskie bardzo lubią być polewane lukrem oraz czekoladą. To się nie ma prawa nie udać. Ja często dodaję również zwykły cukier, dzięki któremu pierniczki są chrupiące.


Bożego Narodzenia to czas radości, rodzinnych. Dziś podam Wam bardzo prosty przepis na pierniczki świąteczne. W sumie jest to dobry czas by już je upiec, bo są to ciastka, które swoje odleżeć powinny. Nie potrzebują leżakowania.


Polecamy przepis na ciasto dojrzewające według słynnego pomysłu blogerki Aganiok, która zmodyfikowała przepis na piernik staropolski i upiekła pierniczki. Jeśli lubisz pierniczki mięciutkie, to zapewne spodoba Ci się przepis na błyskawiczne pierniczki z lukrem, lub przepis na pierniczki alpejskie. Anna Starmach i poleca swój przepis na proste, szybkie pierniczki na Boże Narodzenie.


Te pierniczki nie są miękkie. Oto przepis na pierniczki świąteczne Anny Starmach. Pierniczki muszą leżakować minimum półtorej tygodnia w metalowym opakowaniu z dodatkiem skórki pomarańczy, czy jabłka. Korzenne, kruche pierniki będą nie tylko pyszną przekąską do herbaty, ale też uroczą ozdobą stołu. Ich wielką zaletą jest fakt, iż nie trzeba na nie czekać, aż zmiękną, bo nie są twarde.


Z ciastem idealnie się pracuje, a wykrawanie ciasteczek to czysta przyjemność:) Wykonanie nie zajmuje wiele czasu, a efekt końcowy (czyt. smakowy) jest rewelacyjny. Mówimy tu o wspaniałym grudniu, który niesie radość i białe widoki za oknem, choć może od paru lat faktycznie ich nie ma, to warto pamiętać, że święta to nie tylko ładny wyglą lecz i pyszne smakołyki. Najlepsze pierniczki z miodem i skórką pomarańczową.


Mamy nadzieję, że wypróbujecie niejeden przepis na pierniczki z naszego serwisu i będziecie cieszyć się smakiem tych ciastek z rodziną w ten szczególny czas. Nadziewane, lukrowane, oblane czekoladą – takie i inne pierniczki świąteczne przygotowaliśmy dla Was w naszej galerii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty