czwartek, 22 września 2016

Pierniki przepis na choinke

Dzien dobry, czy zna Pani przepis na naprawde twarde pierniki takie zeby nie pospadaly mi z choinki? W poprzednim roku robilam z innego przepisu i szkoda mi bylo gdy widzialam jak co chwila moje pieknie lukrowane pierniki upadaja na podloge. Dzisiaj zapraszam po przepis na najlepsze pierniczki świąteczne!


Pierniki przepis na choinke

Można je zrobić w każdym momencie przed Świętami, przed samą Wigilią lub nawet trzy tygodnie wcześniej. Na każdą okazję - Wigilię Szkolną czy do pracy, dla dzieci i znajomych. Gotowe wypieki udekoruj lukrem – wystarczy, że cukier puder wymieszasz z połową lekko ubitego białka.


Jeśli chcesz, by ciastka jeszcze lepiej wyglądały, dodaj do lukru odrobinę barwnika spożywczego. Polukrowane i włożone do ozdobnego pudełka pierniki będą także dobrym sposobem na świąteczny prezent dla bliskiej osoby. Pierniczki na choinkę to świąteczny rarytas. Kiedy w domu unosi się słodki zapach miodu, cynamonu i goździków to znak, że Święta są blisko.


Możemy je przygotować dużo wcześniej (podobnie zresztą, jak i samo ciasto). Jeśli poleżą trochę w metalowych pudełku, zyskają tylko na smaku! Te w pojemnikach nadal chrupiące. Właśnie wpadłam na Twój przepis.


Będę robić pierniczki po raz pierwszy w życiu… Hmmm mam nadzieje, że wyjdą. A powiedz mi proszę, ile wychodzi pierniczków (tak mniej więcej) z jednego takiego przepisu? Piecz, aż pierniczki osiągną złoty kolor, a kiedy ostygną polej je polewą z białej lub mlecznej czekolady.


Równie dobrze sprawdzi się także lukier. Wypełnij całą powierzchnię ciastka lub stwórz na nim dowolny wzór. Na koniec udekoruj bakaliami. To pomyślcie o pierniczkach na choinkę, takich, które można powiesić na świątecznym drzewku, a potem podkradać z radością. To mój ulubiony przepis na pierniczki, po upieczeniu są twarde, chrupiące (choć łasuchom to nie przeszkadza).


Pierniki wyszły za mało korzenne, za dużo cukru, wiec przesłodzone na maxa, za mało mąki i trzeba było dosypywać, żeby ciasto w ogóle dało się rozwałkować. Często korzystam z przepisów w internecie, ale ten jest wyjątkowo beznadziejny. Wspaniała ozdoba na święta Bożego Narodzenia. Przepis na choinkowe pierniki.


Pierniki przepis na choinke

Ciasto dobrze się formuje, nie rośnie zbytnio podczas pieczenia, a wycięte formy nie odkształcają się. Odkrawałam po kawałku ciasta, wałkowałam i foremkami wyciskałam pierniki. Po upieczeniu pierniki można dekorować kolorowymi lukrami (lub pozostawić naturalny wygląd). Tak, czy inaczej gorąco polecam Wam przepis na pierniczki na choinkę. Doskonale zachowują kształt i są idealne do dekoracji.


Po wykrojeniu i przyozdobieniu wyglądają po prostu ślicznie. Możemy ozdobić je lukrem i przełożyć do puszek z plasterkiem suszonego jabłka, aby twarde pierniczki na Boże Narodzenie nieco zwilgotniały, a potem zjeść pod choinką lub podarować. Zatem, przedstawiony poniżej przepis jest bardzo dalekim kuzynem prawdziwych pierników, których ciasto tygodnie leży w lodówce.


Chciałam powiedzieć że nigdy lepszych nie jadłam. Mój4-letni synek mówi że są za ostre, następnym razem dam tylko troszkę imbiru. Po tygodniu lekko zmiekly, bo od razu po upieczeniu były twarde. Polecam robić większe i grubsze-po prostu są jeszcze smaczniejsze!


Udekoruj swój dom w świąteczne pierniki. Poznaj łatwy przepis na korzenne pierniki. To hit wśród świątecznych wypieków! Nie wiesz, jak przygotować najlepsze najlepsze pierniki świąteczne? Wykorzystaj sprawdzony przepis z miodem, dojrzewające lub miękkie z nadzieniem.


Sprawdź, jak zrobić najlepszy lukier królewski do pierników! Więcej przepisów i porad świątecznych na Polki. Podaję przepis na miękkie pierniczki.


Postanowiłam pierniki wprowadzic do wypieków światecznych u siebie w domu. Najpierw nie mogłam go wyrobic poniewaz było strasznie lejace i dodawałam tyle mąki,zeby w koncu sie zagniotło. No, wywałkowałam i upiekłam te pierniczki.


Jesc sie ich bez moczenia w. Ach, no i ten zapach przyprawy do piernika! Nie zdążą dobrze wyjść z piekarnika a już znikają! A tak na serio, świetne są.


Zastanawiało mnie nie wyrastanie zaczynu drożdżowego ani ciasta, ale moje obawy były niesłuszne bo wyszły tak pyszne, że musiałam chować przed moimi maludami bo wszystkie by wpałaszowały, a nawet polukrowane jeszcze nie były! Spokojnie :) Pokaże Wam dzisiaj niezawodny przepis na świąteczne pierniczki, które nie muszą tygodniami mięknąć, są proste i szybkie w przygotowaniu i co stwierdzono po wieloletnich testach - smakują absolutnie wszystkim :). Takie delikatne, rozpływające się, przepyszne. Kolejny przepis z Pani strony trafia do zeszyciku.


Czy miód sztuczny zrobi różnicę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty