wtorek, 16 października 2018

Przepis na kielbase wiejska

Smaczna, domowym sposobem zrobiona kiełbasa. Mięso z szynki mielimy na sitku mm, mięso z łopatki na sitku mm, mięso z golonki na sitku 4. Do miski wkładamy wszystkie rodzaje mięsa. Dodajemy 2ml przegotowanej zimnej wody. Wyrabiamy do czasu aż masa będzie kleista, przekładamy do nadziewarki napełniamy ściśle jelita wieprzowe.


Przepis na kielbase wiejska

Kiełbasy wieszamy w chłodnym miejscu na 12. Wędzenie kiełbasek w sprawdzonej grillo-wędzarniPrzygotowałam tym razem przepis na cienką kiełbasę wędzoną. Zrobiłam ją z indyczego fileta, bo wolę chude mięso, ale według tej recepty śmiało przyrządz Zobacz więcej. Domowa, swojska kiełbasa to prawdziwy przysmak.


W sklepie te, które przypominają domową, są bardzo drogie. Rozwiązaniem problemu jest przyrządzenie w domu własnej kiełbasy. Podajemy prosty przepis na domową swojską kiełbasę.


Zobacz także: Peklowanie mięsa: co to znaczy peklować mięso? Jak widać przepis na kiełbasę swojską nie jest trudny do wykonania samodzielnie w domu. Zaś efektem naszych wysiłków jest pyszna wędzona kiełbasa, której niepowtarzalny smak docenią zarówno domownicy jak i zaproszeni goście.


Sprawdź także zebrane w tym miejscu artykuły z przepisami na marynaty i kiszonki. Przepisy, jak zrobić - Smaker. A z przepisami na takie kiełbaski - to jak z przepisem na żurek (nie mylić z barszczem białym). Ile gospodyń, regionów - tyle przepisów.


Przepis na kielbase wiejska

Może zaskoczę, ale właśnie Dziadek uczył, że NAJLEPSZY żurek robi. Polecam i zachęcam do zrobienia fantastycznej kiełbaski wędzonej i pieczonej w dymie bez parzenia w wodzie. Pod presją mojej rodziny właśnie tę kiełbaskę robię najczęściej.


Jest to przysmak rodzinny ale jak mówi moja żona bardzo. Tym razem postanowilem to sprawdzic. Wszystko wedlug przepisu, zajeło mi to dobre popołudnie z wedzeniem godzinki na drewnie olchowym i wisniowym. Na poczatku probując surowe mieso, myslalem ze bedzie jak jałowcowa (wydawalo mi sie zbyty duzo jałowca), ale po uwedzeniu rozeszlo sie.


Przepis na kielbase wiejska

Kielbasa wyszla przepyszna. Możesz użyć na przykład dwóch części wieprzowego i jednej wołowego lub z indyka, w zależności od twoich upodobań kulinarnych. Ważne, by razem było go kg.


KIEŁBASA WIEJSKA WĘDZONA - DoradcaSmaku - ten przepis cieszy się popularnością, sprawdź. Podczas tegorocznego wyjazdu do brata i bratowej udało nam się zrobić domowe wyroby. Była kiełbasa, karczek, szynka i boczek - same pyszności. Mieliśmy okazję jeść także domową pasztetową i kaszankę.


Oczywiście większość robił brat bo jest bardziej doświadczony niż ja i mąż. Ale jak to mówią praktyka czyni mistrza, więc sami będziemy próbować domowej produkcji. Pyszna wiejska kiełbasa Kiedy pojawiała się wędzarnia elektryczna w moim domu przestałam kupować wędlinę w sklepach,w której można znaleźć chemię i konserwanty.


Systematycznie robię domowe wędliny w domu, które są zdrowe pyszne z dodatkiem przypraw, które lubi moja rodzina. Wiejska kiełbasa domowa. Nie pamiętam kiedy kupowałam wędlinę ze sklepowej poacute;łki,… Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Mięso pokrojone w kawałki mieszamy z solą. Na każdy kilogram mięsa dodajemy dkg peklosoli.


Jestem amatorem domowego masarstwa, samodzielnie wykonuję kiełbasy z przepisów znalezionych w internecie i książkach. Na tym blogu prezentuję moje doświadczenia oraz przepisy na udane według mnie kiełbasy! Zapraszam do lektury bloga! Dowiedz się, jak zrobić pyszną kiełbasę wiejską, poznaj sprawdzony przepis i najlepsze receptury na kiełbasę wiejską.


Nadaje się do spożycia na wiele sposobów przy wielu okazjach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty