piątek, 12 października 2018

Szybki przepis na jabłecznik

Kliknij, aby zobaczyć przepis. Przedstawiam przepis na jeden z moich ulubionych jabłeczników:). Zaskoczył mnie nie tylko smakiem, ale i prostotą wykonania, w dosłownie minut (nie licząc czasu pieczenia) mamy dużą blachę pysznego ciasta. Dzisiejszy przepis to przepis na bardzo łatwy i szybki jabłecznik. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na jabłecznik prosty szybki i tani.


Szybki przepis na jabłecznik

Jabłecznik na kruchym cieście - szybki i pyszny! To najlepszy jabłecznik mojej mamy. Robi go zawsze wtedy, kiedy goście się zapowiadają nieoczekiwanie. Dodane przez nana74j w: Tylko o kuchni. Czy ma ktoś przepis na jabłecznik z grysiku , przesypuje sie nim jablka tylko zgubiłam proporcje.


Przepisy na idealne szarlotki i jabłeczniki. JABŁECZNIK NAJLEPSZY PRZEPIS. Prosty, szybki w wykonaniu i bardzo smakowity jabłecznik - zapraszam serdecznie do wykonania! Z bloga: Na słodko lub wytrawnie.


Szybki przepis na jabłecznik

Z tymi przepisami bez problemu przygotujecie cudowne wypieki. Dostaliśmy jabłka od rodziców, więc postanowiłam upiec jabłecznik. Dosyć prosty i szybki do wykonania. Wszystkie składniki na ciasto połączyć razem, ale nie ma potrzeby zagniatać ciasta Oddzielić szklankę ciasta na później. Składniki na ciasto razem zagnieść.


Jabłka obrać i zetrzeć na tarce o grubych oczkach , dodać sproszkowany cynamon , wymieszać. Ciasto podzielić na dwie części. Na patelnię włożyć łyżki masła, wsypać jabłka, dodać cukier trzcinowy i cynamon i smażyć przez ok. Wykroić gniazda nasienne, każdą ćwiartkę pokroić na - kawałków. Taki jabłecznik smakuje i pachnie znacznie lepiej.


To bardzo prosty i sprawdzony przepis na jabłecznik. Tradycja bywa różna w zależności od regionu czy też tradycji rodzinnej przekazywanej z pokolenia na pokolenie. Nasz polski jabłecznik szykujemy zazwyczaj właśnie z ciasta ucieranego.


Jak sama nazwa wskazuje, jego nadzieniem są, oczywiście, jabłka, jednak przepis można z powodzeniem modyfikować, używając też innych owoców. Szybki jabłecznik - mój ulubiony. Odsypujemy szklankę, resztę ciasta przesypujemy na blachę, rozprowadzamy równomiernie i delikatnie dociskamy. Przygotuj to danie we własnym zakresie i podziel się swoja opinią! Postanowiłam upiec dzisiaj.


Jabłka miałam ze słoika własnej produkcji , ale dałam ich za dużo , proporcja ciasta jest mniejsza niż jabłka , ale to jest mój ewidentny błąd. Bardzo zaciekawił mnie przepis na jabłecznik. Ja, jabłecznik przed włożeniem do piekarnika posypuję cynamonem.


Wczoraj natomiast wypróbowałam ten sam przepis, ale ze śliwkami (mrożonymi niestety ze względu na porę roku). Pycha, trzeba tylko pamiętać, że mrożone śliwki mają w sobie dużo wody i trzeba je odsączyć, przed ułożeniem na wylanym do formy cieście. Szukasz przepisu na smaczne i uniwersalne ciasto? W takim razie zainspiruj się i przyrządź jabłecznik z tego przepisu. Smak możesz dodatkowo urozmaicać szczyptą cynamonu, wanilii lub aromatycznym olejkiem.


Jego podstawą może być np. Cudownymi jabłecznikami z jabłkami prosto z sadu, objadałam się w dzieciństwie u mojej babci. Jest to prosty, ale smaczny wypiek, którego składniki bazują na tym, czego akurat w Polsce nie brakuje – czyli na soczystych jabłkach. Tych często mamy pod dostatkiem z własnego ogrodu czy działki. Myśląc o jabłeczniku wyobrażam sobie kruche ciasto z jabłkowym nadzieniem koniecznie pachnącym cynamonem.


Pyszny jabłecznik wypełniony aromatem waniliowego budyniu. Jesz i nie wiesz kiedy, dosłownie #128578;. Lekko kwaśne jabłka, waniliowy budyń i maślana kruszonka – idealna równowaga. Kocham cynamon, dlatego polecam spróbować również taką wersję. Zrobiłam go dzisiaj dałam orzechy włoskie i wyszło palce lizać.


Mój mąż powiedział że to najlepszy jabłecznik jaki jadł. Z całego serca polecam super przepis łatwo i szybko się robi. Pyszny, wilgotny jabłecznik na kruchym cieście.


Cieniutkie placki kruche przełożone są jabłkami. Przez pierwszy dzień ciasto jest chrupiące, a w kolejne jabłecznik robi się mięciutki i wraz z jabłkami rozpływa się w ustach. Ten jabłecznik jest tak łatwy w przygotowaniu, że nawet niedoświadczona pani domu bez trudności poradzi sobie z jego upieczeniem.


Nie trzeba ciasta schładzać w lodówce. Tradycyjn a szarlotka (jabłecznik) na kruchym cieście, według przepisu mojej mamy. Polecam sprawdzony przepis na szarlotkę. Jej smak kojarzy mi się z dzieciństwem.


W domu mieliśmy dużą jabłoń i szarlotka, jak również inne ciasta z jabłkami (np. szarlotka z połówkami jabłek), były bardzo często pieczone. Jednak myślę, że bez problemu można też przygotować ciasto nie posiadając tego sprzętu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty